  • Data: 2002-02-25 20:18:00
    Temat: eKarta - sens korzystania?
    Od: "hosi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    właśnie zastanawiam sie nad eKartą mBanku.
    Zacząłem przeglądać oferty sklepów w inecie chcąc coś
    "upolować" interesującego. Niestety ku mojemu rozczarowaniu
    zdecydowana większość ofert często przewyższa cenowo
    "normalne" sklepy. W przypadku zakupu np. książek czy płyt za granicą
    sytuacja wygląda jeszcze gorzej (koszt dostawy).
    Trochę więc się zniechęciłem tego typu rozwiązaniem.
    Czy może źle szukam? Jak Wy do tego podchodzicie?

    --
    Pozdrówka
    hosi