  • 1. Data: 2007-11-29 22:14:24
    Temat: Co robi stroz nocny w Toyota Bank
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Odpisuje na skargi klientów
    23 listopada zadałem pytanie o powód niezamknięcia rachunku
    28 listopada otrzymałem jakże treściwą odpowiedź:

    > Szanowny Panie

    > Uprzejmie informuję, iż Pana wiadomość została przekazana do właściwej jednostki
    Banku.
    > Uprzejmie proszę o cierpliwość. Odpowiedź zostanie wysłana tak szybko,
    > jak tylko będzie to możliwe.

    > Z serdecznymi pozdrowieniami
    > Toyota Bank

    I teraz przez dwa-trzy miesiace "własciwa jednostka Banku" będzie pisała
    kilku zdaniową odpowiedź.

    Konto zakładałem 4 miesiąca zamykam dwa miesiace czyli jeszcze trochę
    pokoresponduję z cieciem.

    A za konto i tak tandeciarzą nie zapłace!

  • 2. Data: 2007-11-29 22:23:44
    Temat: Re: Co robi stroz nocny w Toyota Bank
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    quwert wrote:
> [...]
    > pokoresponduję z cieciem.
    >
    > A za konto i tak tandeciarzą nie zapłace!

    Pzestań bo ci żyłka strzeli.

  • 3. Data: 2007-11-29 22:39:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 23:23, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Pzestań bo ci żyłka strzeli.

    A mi przed snem idzie raczej w strone czarnego humoru, a nie
    zjadliwosci :)

  • 4. Data: 2007-11-30 06:39:42
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Thu, 29 Nov 2007 23:14:24 +0100, quwert napisał(a):

    > A za konto i tak tandeciarzą nie zapłace!

    "Tandeciarza" to jakaś waluta jest? A jaki kurs? :)

  • 5. Data: 2007-11-30 17:57:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2007 07:39:42 +0100, Andrzej Kubiak <b...@s...org>
    wklepał(-a):

    >"Tandeciarza" to jakaś waluta jest? A jaki kurs? :)

    Kiedyś płaciło się "góralami", to teraz można i "tandeciarzami".

  • 6. Data: 2007-11-30 18:26:25
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Pzestań bo ci żyłka strzeli.

    Jeżeli braknie kilku znaczków typu :) lub ;)
    to już trudno wyczuć kontekst?
    ech te dzieci neostrady