  • 1. Data: 2004-08-25 10:53:48
    Temat: KK mbanku - spłata
    Od: Rafal Wisniewski <r...@p...onet.pl>

    Jak zrobić w mbanku spłatę rachunku karty kredytowej (z ekonta) z
    odroczoną płatnością?

    W sensie, że dzisiaj chcę, aby z e-konta mmi splynela kasa na rachunek
    karty w poniedzialek

    Pozdro, RW

  • 2. Data: 2004-08-25 12:36:22
    Temat: Re: KK mbanku - spłata
    Od: jos <j...@u...z.pl>

    Użytkownik Rafal Wisniewski napisał:
    > Jak zrobić w mbanku spłatę rachunku karty kredytowej (z ekonta) z
    > odroczoną płatnością?
    >
    > W sensie, że dzisiaj chcę, aby z e-konta mmi splynela kasa na rachunek
    > karty w poniedzialek

    Nie ma takiej możliwości. Jest mechanizm automatycznej spłaty z eKONTA w
    dniu wskazanym na wyciągu. Trzeba ustawić przez mLinię automatyczną
    spłatę i zapewnić w danym dniu do godz. 20-ej pieniądze na eKONCIE (np.
    poprzez przelew z eMAX-a -- tak robię).

    Jeśli chodzi o bezpośrednią spłatę, to można to zrobić tylko ze skutkiem
    natychmiastowym.

    Pozdrawiam

    J.