  • 1. Data: 2003-03-07 16:26:13
    Temat: e-banking
    Od: "Tigra" <t...@a...waw.pl>

    witam
    wlasnie zabieram sie do pisania pracy dyplomowej z dziedzny e-banking nie
    ukrywam ze napotykam na pewne trudnosci z doborem literatury jesli ktos moze
    cos polecic doradzic to bede ogromnie wdzieczna

    --
    _ .- -. _ | Nick : Tigra
    (_:( ._. ):_) | E-mail : tigra(at)acn(dot)waw(dot)pl

  • 2. Data: 2003-03-07 17:04:06
    Temat: Re: e-banking
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Tigra" <t...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moze
    > cos polecic doradzic to bede ogromnie wdzieczna

    Na przyklad:
    1. Chmielarz Witold, Komputer i bank, Centrum Edukacji i rozwoju Biznesu,
    Warszawa 1997.
    2. Grzechnik Jakub, Bankowość internetowa, Internetowe Centrum Promocji,
    Gdańsk 2000.
    3. Kitajewski Maciej, Home banking. Usługa przyszłości, Wydawnictwo Helion,
    Gliwice 2001.
    4. Wolski Andrzej, Studium bankowości, Warszawski Instytut Bankowości,
    Warszawa 1997.

    poszukaj na Google.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-07 18:17:24
    Od: "Tigra" <t...@a...waw.pl>

> [...]
    Helion,
    > Gliwice 2001.
    > 4. Wolski Andrzej, Studium bankowości, Warszawski Instytut Bankowości,

    hehe 2i 4 pozycji nie znalam google przeszukane a Chmielarz to moj
    promotor;))
    ale dzieki za zainteresowanie:)

  • 4. Data: 2003-03-08 18:21:52
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
> [...]
    Helion,
    > Gliwice 2001.
    > 4. Wolski Andrzej, Studium bankowości, Warszawski Instytut Bankowości,

    Pozycje nie najswiezsze niestety :-( jesli chodzi o tematyke, a tu wszystko
    idzie do przodu jak burza....
    Co do pozycji 3 - najswiezszej ,to zakupilem ja, ale wiele ciekawego tam nie
    znalazlem oprocz malo juz aktualnych screen shoot`ow stron e-bankow, wiec
    mysle ze ta pozycje sobie mozna darowac. Jest to pozycja przeznaczona raczej
    dla poczatkujacych nie tylko w e-bankingu ale rowniez w Internecie
    (instrukcja instalacji przegladarki ;-) ).
    pozd,
    i milego pisania!
    bar