  • 1. Data: 2003-03-07 15:53:07
    Temat: MultiBank - przyjazny świat finansów ???
    Od: "SS" <d...@g...pl>

    W jednej z instytucji otrzymałem standardowy blankiet polecenia przelewu.
    Musiałem przedstawić potwierdzenie jego wykonania, ale tylko na tym
    dokumencie(tak wymagają i koniec).

    Udałem się więc do placówki(Wrocław), a Pani mówi: Na tym dokumencie
    nie otrzyma Pan stempla, możemy wydrukować potwierdzenie z systemu.
    Więc mówię OK., ale oprócz tego proszę przystawić stempel na tym
    (po sprawdzeniu, że jest to ta sama operacja
    (wydruku może mi Pani nawet nie dawać).

    Pani mówi: NIE. To proszę zapytać dyrektora.....po powrocie: NIE.
    Pytam, czy ja mogę z nim porozmawiać...TAK. Ale rozmawiałem z
    człowiekiem, który siedział w jego gabinecie a dyrektor chodził
    po placówce( w końcu nie będzie sobie zawracał głowy).
    On również mówi: NIE. Ja mówię, że to blankiet standardowego polecenia
    przelewu, który powinien być akceptowany przez wszystkie banki.
    &#8222;Takie mamy procedury i koniec...&#8221; Więc pytam czy mam zamknąć
    rachunek, bo nie będę szedł na pocztę, żeby stać godzinę w kolejce?

    Po 10 minutach Pan mówi: proszę podać imię i nazwisko. Pytam a po co?
    Odpowiada: musze coś sprawdzić. Domyśliłem się, że sprawdza ile mam
    na rachunku, czy warto dalej zawracać sobie głowę.
    Po chwili wraca i mówi: dobrze ale robimy to pierwszy i ostatni raz, żeby
    nie wiem co, kolejnym razem nawet gdyby Pan prosił, krzyczał.....nie
    będzie to możliwe.

    I to ma być przyjazny świat finansów??? Ja się chyba z niego wypiszę.
    Poza tym elokwencja ów Pana i jego odzywki dobitnie świadczą o
    tym, że pracę dostał chyba po znajomości?

    I na koniec, Pani przy kasie: podpisał Pan się tutaj gdzie jest miejsce
    dla banku ! Ja odpowiadam: proszę przeczytać co tu jest napisane:
    DATA I PODPIS ZLECENIODAWCY czyli mój a Pani: Nie
    Proszę Pana.
    Po tym już odebrało mi głos........

  • 2. Data: 2003-03-08 13:51:48
    Temat: Re: MultiBank - przyjazny świat finansów ???
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    SS wrote:

    > W jednej z instytucji otrzymałem standardowy blankiet polecenia przelewu.
    > Musiałem przedstawić potwierdzenie jego wykonania, ale tylko na tym
    > dokumencie(tak wymagają i koniec).

    Dalej oczywiście masz rację, ale co to za skretyniała instytucja ma
    takie wymagania? Bo tu jest główne źródło twoich problemów.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-03-08 15:03:14
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Dalej oczywiście masz rację, ale co to za skretyniała >instytucja ma
    > takie wymagania? Bo tu jest główne źródło twoich >problemów.

    Nie istotne co za instytucja. Banki same podpisały porozumienie o
    standardowych drukach przelewów, i niechęć pracownika multi do stemplowania
    tych druków jest wyjątkową bzdurą

  • 4. Data: 2003-03-08 19:46:06
    Od: "Don Don" <d...@N...gazeta.pl>

    > Nie istotne co za instytucja. Banki same podpisały porozumienie o
    > standardowych drukach przelewów, i niechęć pracownika multi do stemplowania
    > tych druków jest wyjątkową bzdurą

    Dokładnie.

    pozdr.

  • 5. Data: 2003-03-09 10:58:41
    Od: moli <m...@p...onet.pl>

    SS naskrobal(a) w pieknym dniu Pt 07 mar 2003 04:53:07p w poscie

    > W jednej z instytucji otrzymałem standardowy blankiet polecenia
    przelewu.
    [ciach]

    Ha, kiedys probowalam wyslac przelew do Urzedu Skarbowego i w tytule
    wpisac ze to za PIT 8B. Nie dalo rady, bo jak sie okazalo takiej
    mozliwosci multibank nie przewidzial dla osob posiadajacych multikonto
    businesclass. Podajac numer rachunku bank od razu rozpoznawal urzad
    skarbowy i trzeba bylo skorzystac ze standardowego elektronicznego
    formularza przeznaczonego tylko dla US. W tych formularzach byly rozne
    PITy ale PIT 8B zabraklo. Po wielkich kombinacjach w tytule przelewu
    znalazlo sie tylko PIT bez okreslenia typu. A najlepsze bylo to ze
    panienka ktora przyjmowala zlecenie upierala sie ze PIT 8B to nie powinien
    placic zatrudniajacy tylko osoba zatrudniana!!!
    A wogole to stwierdzila ze najlepiej bylo by gdybym zrobila ten przelew
    sama przez internet !!! To sie nazywa fachowa obsluga.

  • 6. Data: 2003-03-09 16:33:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "moli" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > panienka ktora przyjmowala zlecenie upierala sie ze PIT 8B to nie powinien
    > placic zatrudniajacy tylko osoba zatrudniana!!!

    Można w MultiBanku i w placówce i przez telefon i przez Internet zlecić
    przelew do US z DOWOLNYM "Symbolem formularza". Niestety "panienka" była
    niedoszkolona.

    K. Kowalski