  • 1. Data: 2005-12-10 20:56:25
    Temat: Re: e-Pakiet w FortisBanku
    Od: bob <b...@1...xx>

    Radio69 napisał:

    > Korzystam z mBanku od wielu lat, także z Inteligo, ale o e-Pakiet w
    > FortisBanku nic nie slyszalem, a mają darmowe korzystanie ze wszystkich
    > bankomatów w kraju i zagranicą, i choć koszt 8 zl/mies (7prowadzenie 1 za
    > karte) napewno sie oplaca. Może ktoś korzysta z tej uslugi i powie jak to
    > wyglada?

    Podobno:
    nie chodzi pod linuxem,
    zdzierski kurs walut - dot. wypłat za granicą,
    certyfikat bezpieczeństwa dziwacznie instalowany w systemie/nośniku
    zewnetrznym,
    trzeba sie pofatygować do oddziału coby podpisać umowę - dlatego
    zrezygnowałem ...

  • 2. Data: 2005-12-10 21:27:13
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:dnff6u$e3e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    bob napisal(a):

    > Podobno:
    > nie chodzi pod linuxem,

    Pod linuksem nie sprawdzalem, ale pod windowsowym firefoxem chodzi
    normalnie (kiedys gdzies czytalem ze sa problemy, u mnie jest ok)

    > zdzierski kurs walut - dot. wypłat za granicą,

    Tez nie sprawdzalem

    > certyfikat bezpieczeństwa dziwacznie instalowany w
    > systemie/nośniku zewnetrznym,

    To prawda, wiec nie da sie zalogowac do banku z obcego komputera, chyba
    ze masz ze soba ten certyfikat i go zainstalujesz

    > trzeba sie pofatygować do oddziału coby podpisać umowę

    To tez prawda

    A tak poza tym - zalety (oczywiste):
    - darmowe wyplaty z bankomatow
    - darmowe przelewy

    Wady:
    - brak mozliwosci wydrukowania potwierdzenia operacji (takiego jak w
    inteligo / mbanku, bez podpisu) - trzeba isc do oddzialu, nie wiem czy
    za wydrukowanie potwierdzenia w oddziale pobieraja jakas oplate czy nie
    - dziwny sposob zlecania przelewow - najpierw trzeba dodac odbiorce do
    kontrahentow a dopiero potem zlecic przelew wybierajac kontrahenta z
    listy (bez sensu jezeli przelew wykonujesz tylko 1 raz i nie bedziesz
    go powtarzal) - mozna sobie to przetestowac w wersji demo systemu
    transakcyjnego

    Ogolnie rzecz biorac jestem zadowlony (uzywam e-pakietu od kilku
    miesiecy) - nie musze szukac bankomatu, a oszczednosci na przelewach /
    wyplatach sa (w moim przypadku) wieksze niz 8 zl za prowadzenie
    rachunku.

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 4. Data: 2005-12-11 00:49:03
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > inteligo / mbanku, bez podpisu) - trzeba isc do oddzialu, nie wiem czy
    > za wydrukowanie potwierdzenia w oddziale pobieraja jakas oplate czy nie

    3 złote, sprawdzone

    janke

  • 5. Data: 2005-12-11 10:39:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "janke"

    > 3 złote, sprawdzone

    za wydrukowanie i wyslanie 3 zl a wydrukowanie i odbior w oddziale
    darmo. Mimo ze uzywam systemu planet juz chyba od 4 czy 5 lat jako
    glownego to jednorazowe przelewy - takie ktore bedzie trzeba
    potwierdzac - puszczam przez inteligo

    planet jest bardzo dobry i bezpieczny ale nigdy jako samodzielny
    rachunek
    Polecenia Zaplaty tez lepiej robic z inne banku do ktorego bez oplat
    zrobisz przelew z Fortisa - w F. za kazde wykonanie PZ biorą 2 zł
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-12-11 10:43:10
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > za wydrukowanie i wyslanie 3 zl a wydrukowanie i odbior w oddziale darmo.

    płaciłem 3zł za wydrukowanie i odbiór w oddziale w poznaniu

    infolinia proponowała mi jeszcze właśnie wysłanie na adres - koszt był
    wyższy, oraz faksem.

    janke

  • 7. Data: 2005-12-11 10:46:01
    Od: "Greg" <g...@i...com>

    Użytkownik "Radio69" <r...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    > Korzystam z mBanku od wielu lat, także z Inteligo, ale o e-Pakiet w
    > FortisBanku nic nie slyszalem, a mają darmowe korzystanie ze wszystkich

    Jeśli chcesz wszystkich bankomatów za free i bpłatnych lewów a dodatkowo
    czasem wpłacasz lub wypłacasz z kasy to fortis jest bezkonkurecyjny.
    Ceryfikaty dają największe bezpieczeństwo na rynku.

    jk

  • 8. Data: 2005-12-11 11:13:06
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > płaciłem 3zł za wydrukowanie i odbiór w oddziale w poznaniu

    pozycja na rku:
    "PROW-PRZEL KRAJ OPŁ-PRZELEW KRAJOWY -potwierdzenie"

    w cennik natomiast określa:
    "za sporządzenie i wysłanie potwierdzenia transakcji"

    ? sam nie wiem. reklamować ?
    janke

  • 9. Data: 2005-12-11 11:36:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Greg <g...@i...com> wrote:
    > Jeśli chcesz wszystkich bankomatów za free i bpłatnych lewów a
    > dodatkowo czasem wpłacasz lub wypłacasz z kasy to fortis jest
    > bezkonkurecyjny. Ceryfikaty dają największe bezpieczeństwo na rynku.

    Nooo w BOSiu masz za 7zl normalny rachunek - a nie tylko nakladke na
    bankomaty ;)
    Co do certyfikatow - inne sposoby daja porownywalne bezpieczenstwo - i to
    przy lepszej mobilnosci rozwiazania ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 10. Data: 2005-12-11 12:07:50
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote
    in message news:dnh31a$b5$1@news.onet.pl...

> [...]
    na
    | bankomaty ;)
    | Co do certyfikatow - inne sposoby daja porownywalne

    Testowałem i Fortis i BOŚ i uważam, że lepszy już Fortis, bo:
    - ma prawdziwy dostęp do internetu (choć bardzo niewygodny)
    - bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów, a nie tylko tych
    w jednym kraju
    - kartą którą podobno można płacić w sieci (mi nie działała i
    potem już płaciłem inną) i jakoś to wygląda
    - rozsądne % konta

    BOŚ za to ma profesjonalną obsługę (nie czesto jednak codzę do
    banku) i jeszcze pewnie łatwiejsze procedury przy
    kredytach/debetach i może lepsze lokaty.