  • 1. Data: 2005-12-10 14:50:10
    Temat: mBank - drobna wpadka.
    Od: "netx" <u...@g...pl>

    Od dłuższego czasu korzystam z mBank robiąc i otrzymując przelewy
    za transakcje na aukcjach internetowych Allegro.
    Jak dotąd chwaliłem sobie działalność banku - nie było żadnych problemów.
    Ale właśnie ostatnio (w niedzielę 14.12) wysłałem przelew
    do gościa z kontem w BPH, akonto torby na notebooka którą
    zamówiłem u niego przez aukcję Allegro. Ten sprzedawca twierdzi że mojego
    przelewu dotąd nie otrzymał ! Infolinia mBank twierdzi że przelew powinien
    był dojść jeszcze na początku tygodnia i że został prawidłowo wysłany.
    Nic więcej mi na infolinii nie powiedzieli, kazali tylko wydrukować
    potwierdzenie przelewu z WWW.
    Nie wiem kogo mam obwiniać:
    - mBank
    - izbę bankową
    - bank odbiorcy
    - odbiorcę (sprzedawcę z Allegro).
    Sprawa jest jak dla mnie patowa bo jak mam iść na policję,
    to musiałbym chyba wiedzieć kto mnie oszukał, a nie wiem tego ?
    Sprzedawca ma około 130 pozytywnych komentarzy Allegro.
    Z mBankiem nie miałem dotąd żadnych problemów na około 90
    transakcji z przelewami z Internetu.
    W dokumentach na stronie WWW mBanku nie widzę odpowiedniego
    formularza na taką okazję. W dodatku ten bank nie ma filii (tylko punkty
    do obsługi kredytów - mPunkt).
    Co radzicie ?
    Kwota nie jest duża, ale wolałbym mieć jakąś koncepcję jak postąpić
    na wypadek gdyby sytuacja się powtórzyła w przyszłości.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2005-12-10 15:08:36
    Temat: Re: mBank - drobna wpadka.
    Od: "Samolnik" <S...@o...pl>

    gi kredytów - mPunkt).
> [...]
    > Kwota nie jest duża, ale wolałbym mieć jakąś koncepcję jak postąpić
    > na wypadek gdyby sytuacja się powtórzyła w przyszłości.

    Wyślij raz jeszcze i złóz reklamacje na pierwszy. W mbanku niektóre przelewy
    po prostu nie chodzą.

    jk

  • 3. Data: 2005-12-10 15:15:27
    Od: "netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik napisał :
    > Wyślij raz jeszcze i złóz reklamacje na pierwszy. W mbanku niektóre
    > przelewy po prostu nie chodzą.

    Tylko nie wiem jak złożyć taką reklamację. Oni nie mają punktów
    obsługi, a poza tym nie mają formularza na stronie WWW na reklamację.
    Czyli rozumiem że mam napisać ręcznie pismo pod tytułem
    "REKLAMACJA PRZELEWU" i im wysłać ?

    Pozdrawiam,
    Marek Bąbski

  • 4. Data: 2005-12-10 15:22:23
    Od: "Samolnik" <S...@o...pl>

    > "REKLAMACJA PRZELEWU" i im wysłać ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marek Bąbski

    Byle poleconym

    jk

  • 5. Data: 2005-12-10 15:34:47
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/10/2005 3:50 PM, netx wrote:
    > Od dłuższego czasu korzystam z mBank robiąc i otrzymując przelewy
    > za transakcje na aukcjach internetowych Allegro.
    (...)

    Zanim zaatakujesz bank weź pod uwagę - że niektórzy dostawcy, nawet
    "poważni" kłamią w żywe oczy - bynajmniej nie koniecznie dlatego, że
    chcą oszukać - ale akurat zapomnieli się zająć, albo nie mają "na stanie".

    Jeżeli przelew "nie dotarł" - to pisz też poleconym ZPO do tego, do
    którego "nie dotarł" - żeby ten fakt potwierdził pisemnie - w piśmie
    zawrzyj adnotację, że niniejszy dokument stanowi dowód w rozumieniu kpk
    (możesz poszukać nr paragrafu.)

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2005-12-10 16:20:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2005 16:15:27 +0100,
    osoba podpisana: netx <u...@g...pl>
    napisała:

> [...]
    > obsługi, a poza tym nie mają formularza na stronie WWW na reklamację.
    > Czyli rozumiem że mam napisać ręcznie pismo pod tytułem

    1. Nie czytaj postów delikwenta podpisującego się kolina/samolnik/yoyco
    bo bardzo źle na tym wyjdziesz - wygląda na wcielenie tego samego
    trolla. (Uwaga: uzywa nicków łudząco podobnych do innych ludzi
    udzielających się na grupie)

    2. Co do meritum: tak. *Bardzo* wskazane jest uzyskanie od beneficjenta
    pisemngego oświadczenia o tym, że przelew nie doszedł.

    KJ

    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 7. Data: 2005-12-10 17:50:41
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-10 17:20- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Jońca, gdy pisał(a):

    > 1. Nie czytaj postów delikwenta podpisującego się kolina/samolnik/yoyco
    > bo bardzo źle na tym wyjdziesz - wygląda na wcielenie tego samego
    > trolla. (Uwaga: uzywa nicków łudząco podobnych do innych ludzi

    Pisywał(a) też jako aTra, a ostatni jako Andrzej. Czy ktoś zauważył
    więcej tożsamości tego zabawnego (zabawnej) osobnika (osobniczki)?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2005-12-10 19:06:28
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    netx wrote:
> [...]
    > Jak dotąd chwaliłem sobie działalność banku - nie było żadnych problemów.
    > Ale właśnie ostatnio (w niedzielę 14.12) wysłałem przelew

    zakladam ze chodzilo Ci o date 04.12 ? bo inaczej piszesz w czasie
    przeszlym o przyszlosci :)

    sprawdziles oczywiscie czy przelew nie wrocil na Twoj rachunek?

  • 9. Data: 2005-12-10 20:54:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    netx wrote:

    Reklamację składa osoba wysyłająca przelew, czyli Ty i robisz to w swoim
    banku.
    Poproś odbiorce o przesłanie ci pisma z oświadczeniem, że pieniędzy nie
    otrzymał, żebyś sam nie zrobił się w jajo.
    Składasz reklamację w mBanku i czekasz na odpowiedź.

  • 10. Data: 2005-12-10 21:13:02
    Od: "netx" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinF"
    > zakladam ze chodzilo Ci o date 04.12 ? bo inaczej piszesz w czasie
    > przeszlym o przyszlosci :)

    Tak oczywiście chodziło o niedzielę 04.12.
    Przelew nie wrócił na mój rachunek.

    Pozdrawiam,
    Marek