  • 1. Data: 2002-04-02 14:47:37
    Temat: dziwny problem z BSKOnline
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Witam,

    Problem niedotyczy bezposrednio mnie, ale siostry ktora ma tam konto.
    Otoz od pewnego czasu nie moze sie zalogowac. Na stronie
    https://ssl.bsk.com.pl/
    jest tylko rysuneczek i numer helpline, nie pojawia sie monit o
    identyfikator i haslo.
    Siostra ma IE5.0 W98, ja sprawdzalem u siebie - takie same efekty mam
    IE5.5, WMe, pod Opera 6.0 i Netszkapa 4.72 to samo.
    Czy ktos sie z tym spotkal? Co moze byc przyczyna? W helpline nic
    konstruktywnego oczywiscie nie powiedzieli.
    Pozdrawiam,
    Sebastian

    ps. do czasu wszystko dzialalo dobrze i nagle taki numer!

  • 2. Data: 2002-04-02 19:43:51
    Temat: Re: dziwny problem z BSKOnline
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    IE 5.5 PL SP2 na W2k Prof PL SP2&SRP dziala dobrze.

    Cos tam robili ostatnio pamietam i kolezanka w firmie tez to miala. Nowy
    klucz czy cos - poklikala 'TAK' w okienkach typu 'czy chcesz zainstalowac
    BSK ble ble ble' i za chwile poszlo bardzo ladnie i weszla po zalogowaniu
    sie do systemu.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 3. Data: 2002-04-02 21:32:47
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    jakby okienka typu "chcesz zainstalowac ble" sie pojawialy to byloby
    bardzo milo :))

    ja wyczyscilem kesza i teraz sie pojawia "prosze czekac - trwa
    pobieranie czegostam", ale moge czekac dniami i nocami :(

    pzdr,
    Sebastian

  • 4. Data: 2002-04-03 04:42:59
    Od: <c...@p...fm>

> [...]
    > Siostra ma IE5.0 W98, ja sprawdzalem u siebie - takie same efekty mam
    > IE5.5, WMe, pod Opera 6.0 i Netszkapa 4.72 to samo.

    U mnie tez

    > Czy ktos sie z tym spotkal? Co moze byc przyczyna? W helpline nic
    > konstruktywnego oczywiscie nie powiedzieli.

    Bo problem jest nietypowy. U mnie jest to problem Javy. Niech sprawdzi czy po
    lewej na dole na pasku zamiast "gotowe" nie wyswietla sie jej wykrzyknik,
    czasem tez pisze ze"gotowe ale wystapily blendy. Jak tak to u mnie pomaga:
    narzedzia > opcje internetowe > w tymczasowe pliki kliknij ustawienia a potem
    przegladaj obiekty. Niech usunie BSK Online. Niech wejdzie na strone logowania
    a system dociagnie aplet i go wtedy powinien poprawnie uruchomic. Ja tak musze
    co logowanie. Dotyczy IE pod NN mi nie chodzi.

    > Pozdrawiam,
    > Sebastian

    Cobra JM

    > ps. do czasu wszystko dzialalo dobrze i nagle taki numer!

    Mnie tez kiedys do czasu :-)

  • 5. Data: 2002-04-03 11:23:44
    Od: "andrzej" <d...@f...onet.pl>

    Hej !
    Dla IE nalezy wejsc w "Opcje internetowe" w "Tymczasowych plikach
    internetowych " wybrac "Ustawienia ..." tam "Przeglądać obiekty " z
    pokazanych obiektow usunac BSK Online .
    Ponownie wystartowac IE wejsc na BSK zainstalowac / lub nie i po zalogowaniu
    przeznaczyc drobna kwote na cele harytatywne.

    Pozdrowienia
    AnDo

  • 6. Data: 2002-04-04 18:57:17
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Drobna kwote na cele charytatywne bym przekazał gdyby ten sposób
    zadziałał!
    Otóz usunąłem wszystko jak piszecie a nawet więcej. Nic tam prawie nie
    mam w "tymczasowych plikach".
    Laduje strone BSK na pasku statusu mam napis:
    "Trwa otwieranie strony https://ssl.bsk.com.pl/econl_applet.html..." (+
    kłodeczka po prawej) i na tym pozostaje... :((

    Jaką macie wersje Javy? Bo ja 1.4.0-beta3, ktora instalowalem dodatkowo
    bo musialem cos w niej napisac.
    Moze to kwestia "betowosci" tej wersji Javy? Ale siostra na pewno javy
    osobno nie instalowala i tez nic...

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 7. Data: 2002-04-05 12:16:03
    Od: "andrzej" <d...@f...onet.pl>

    Problem raczej tkwi w IE jaka masz wersje ?

  • 8. Data: 2002-04-14 07:27:40
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    andrzej wrote:
    > Problem raczej tkwi w IE jaka masz wersje ?
    >
    > AnDo

    U mnie z wlaczonym plug-inem java BSK nie dzialalo (objawy jak opisane)
    - tak wiec problem jednak raczej dotyczy plug-ina java.
    Przy czym dla plug-ina 1.4 nie wystarczy na zakladce "Basic" wylaczyc
    go. Trzeba sie jeszcze upewnic, ze nie jest zaznaczona obsluga IE w
    zakladce "Browser".

    Jezeli plug-in nie byl instalowany, to moze byc jeszcze problem ze stara
    wersja java micro$oftu. Wtedy trzeba zrobic windows update i wybrac do
    zainstalowania "wazne aktualizacje". Moze byc tego pare mega ale warto
    zrobic chocby po to, zeby zalepic dziury w windowsach.

    Jezeli od tych czarodziejskich zaklec komus sie polepszy, to niech da
    znac - zwlaszcza w przypadku windows update.
    Pozdrawiam

    P.

  • 9. Data: 2002-04-14 09:26:48
    Temat: Ściągnij sobie najwnowszą Javę
    Od: <k...@g...pl>

    ze stron www Microsoftu. Moim zdaniem pomoże.

  • 10. Data: 2002-04-19 09:19:45
    Od: "kamila" <k...@s...goo.pl>

    ja mialam podobnie
    najpierw dzialalo wsio dobrze
    potem mi cos kasznila sie IE i przeinstalowalam IE i nie dzialalo
    dopiero reinstalka windy pomogla
    tez poklikalam tak tak tak zeby znowu zainstalowac klucz i od tej pory
    zero problemu

    pozdrawiam
    kamila_