  • 1. Data: 2002-04-02 15:41:20
    Temat: Mastercard electronic
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Czołem!
    Co to za karta (ta z topika). Widział to ktoś kiedyś? Zauważyłem dzisiaj
    naklejki w sklepie, że jest honorowana.
    Marcin

  • 2. Data: 2002-04-02 15:45:06
    Temat: Re: Mastercard electronic
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Czołem!
    > Co to za karta (ta z topika). Widział to ktoś kiedyś? Zauważyłem dzisiaj
    > naklejki w sklepie, że jest honorowana.
    > Marcin

    Dla mnie jest to produkt bez sensu. Jest to karta płaska, akceptowana tylko w
    posach, zawsze autoryzowana, jedynie nie wymaga PINu. Czyli to samo, co maestro
    ale bez PINu. Nie wiem, byc moze jeszcze akcepotowana w sieci, ale tego nie
    wiem.

  • 3. Data: 2002-04-02 16:05:36
    Temat: Odp: Mastercard electronic
    Od: "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czołem!
    > Co to za karta (ta z topika). Widział to ktoś kiedyś?

    to taki pomysł europaya specjalnie dla europy wschodniej i środkowej.
    chodzi o karty KREDYTOWE dla młodych ludzi, którym banki boją sie wydac
    debugowanych (bez sensu, wiem).
    d.

  • 4. Data: 2002-04-02 16:29:49
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > to taki pomysł europaya specjalnie dla europy wschodniej i środkowej.
    > chodzi o karty KREDYTOWE dla młodych ludzi, którym banki boją sie wydac
    > debugowanych (bez sensu, wiem).
    > d.
    Fakt, że jest to trochę bez sensu. Jest już jakiś polski bank, który to
    wydaje?
    Marcin

  • 5. Data: 2002-04-02 16:36:26
    Temat: Re: Odp: Mastercard electronic
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@t...net_ANTYSPAM (darecheq) wrote in <kFkq8.120372$Rf.1301493
    @news.chello.at>:

    /ciach.../

    >to taki pomys? europaya specjalnie dla europy wschodniej i środkowej.
    >chodzi o karty KREDYTOWE dla m?odych ludzi, którym banki boją sie wydac
    >debugowanych (bez sensu, wiem).

    Debugowanych ?!

    W.

  • 6. Data: 2002-04-02 16:43:28
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Debugowanych ?!

    Bez przerwy tu piszą o błędach w systemach bankowych -
    nareszcie ktoś się wziął za debugowanie!

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-04-03 18:23:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "darecheq" <d...@t...net_ANTYSPAM> writes:

    > to taki pomysł europaya specjalnie dla europy wschodniej i środkowej.
    > chodzi o karty KREDYTOWE dla młodych ludzi, którym banki boją sie wydac
    > debugowanych (bez sensu, wiem).

    Watpliwe, mase takich naklejek widzialem w Ameryce Poludniowej, Musza
    je tam wydawac na skale na pewno duzo wieksza niz w Europie.

    Czy one sa kredytowe czy nie to zapewne jak zwykle bank moze dowolnie
    ustalic.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator