  • 1. Data: 2009-02-05 13:15:17
    Temat: Oferta pracy
    Od: "Kola" <G...@o...pl>

    Jedynymi wymaganiami jakie oczekujemy od przyszłych pracowników to:
    podstawowe umiejętności w obsłudze internetu, poczty internetowej oraz
    jednego z edytorów tekstowych np. WORD. Cenimy uczciwość. Możesz wybrać
    pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu - Twój czas pracy zależy tylko
    od Ciebie. Decydujesz kiedy chcesz pracować oraz ile czasu na to poświęcisz.
    Jednak jeżeli poświęcisz więcej czasu to więcej zarobisz.

    Jeżeli jesteś zainteresowany taką pracą to proszę kontaktować się ze mną na
    mój adres: p...@o...eu

  • 2. Data: 2009-02-05 17:58:57
    Temat: Re: Oferta pracy
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Kola" <G...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jednak jeżeli poświęcisz więcej czasu to więcej zarobisz.
    >
    > Jeżeli jesteś zainteresowany taką pracą to proszę kontaktować się ze mną

    napisalem zobaczymy, moze jakas umowe przysla do podpisania

  • 3. Data: 2009-02-05 18:16:19
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > napisalem zobaczymy, moze jakas umowe przysla do podpisania

    Jeszcze kilka sesji i też mogę być zainteresowany. Zapisuję adres.