    From: "Łukasz" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: długotrwałe zwolnienie chorobowe a uzyskanie kredytu
    Date: Sun, 3 Jul 2005 11:30:32 +0000 (UTC)

    Witam,

    czy może ktoś z Was próbował uzyskać w banku kredyt będąc na zwolnieniu
    chorobowym? Ja sam od pół roku przebywam na zwolnieniu i będę przebywał
    jeszcze co najmniej drugie tyle. Jestem oczywiście cały czas zatrudniony u
    swojego pracodawcy i nie mam podstaw sądzić, że mogę zostać zwolniony. Moim
    obecnym źródłem dochodów są świadczenia wypłacane przez ZUS. Kredyt miałby
    posłużyć na zakup miejsca garażowego.

    Jeśli ktoś posiada własne doścwiadczenia lub jakąś wiedzę dotyczącą
    traktowania przez banki takich specyficznych klientów, proszę o odpowiedz.

    pozdrawiam,
    Łukasz