  • 91. Data: 2014-09-06 11:10:24
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    > W profesjonalnym świecie, tam gdzie naprawdę liczy się szybkość,
    > szerokie możliwości i wygoda, króluje linia komend, więc nie
    > idealizowałbym tak interfejsów graficznych.
    No, MS też w linii serwerowej wraca do linii komend :)

    > Nie wymagam obsługi banku przez ssh, podchodzę do tego praktycznie,
    > chcę aby typowe czynności odbywały się jak najszybciej, wymagały
    > jak najmniej ruchów myszą i kliknięć, nie chcę by moją uwagę
    > rozpraszały przy tym zbędne mi informacje np. w postaci obrazków
    > czy animacji.
    Animacje można wyłączyć, a obrazków w nowym interfejsie za wiele nie
    widziałem. (Po zalogowaniu). Nie żebym był jakimś jego wielkim
    fanem. Ale nie jest też tak, że któryś z nich to dno i 5 metrów mułu. Po
    prostu trzeba się przyzwycaić.
    To co naprawdę miałbym do zarzucenia, to słabe jego przetestowanie i
    nieprzemyślenie paru mniej typowych operacji.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 92. Data: 2014-09-06 11:18:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > 10 min _przez lasy i zadupia_.
    > Na pewno mieszka tam tyle samo osób co w dajmy na to Wrocławiu. Jasne.
    Ale jak już wyjedziesz na to zadupie w wakacje, czy nie daj boże za
    granicę, to czasem też potrzebujesz do banku zajrzeć.

    Maciek

  • 93. Data: 2014-09-06 12:31:42
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-06, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Ale jak już wyjedziesz na to zadupie w wakacje, czy nie daj boże za
    > granicę, to czasem też potrzebujesz do banku zajrzeć.

    A co jak w ogóle internetu nie ma? Jak szaleć i pokazywać brak organizacji
    to na całego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 94. Data: 2014-09-06 12:36:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-06, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > W profesjonalnym świecie, tam gdzie naprawdę liczy się szybkość,
    > szerokie możliwości i wygoda, króluje linia komend, więc nie
    > idealizowałbym tak interfejsów graficznych.

    I wymagana jest nauka tychże.

    > Nie wymagam obsługi banku przez ssh, podchodzę do tego praktycznie,
    > chcę aby typowe czynności odbywały się jak najszybciej, wymagały
    > jak najmniej ruchów myszą i kliknięć,

    I to właśnie nowy interfejs osiągnął (względem starego).

    > nie chcę by moją uwagę rozpraszały przy tym zbędne mi informacje np.
    > w postaci obrazków czy animacji.

    Animacje można wyłączyć. "Rozpraszających obrazków" to jakoś nie widziałem
    specjalnie więcej niż w innych bankach.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 95. Data: 2014-09-06 20:11:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > Ale pomyśl masz starego VideoCD i możesz pomieścić 10 filmów na 4 GB,
    > a tu taki bluray i masz 0.5 filmu. Bezsens nie? Ech. W dzisiejszych
    > czasach i maszynach walczenie o każdego bajta jest *ekonomicznie* bez
    > sensu. W przyszłości będzie *jeszcze bardziej bez sensu*.

    W alternatywnej rzeczywistości chyba. Ciekawe po co w takim razie te
    wszelkie boje o H.264 (i np. CABAC), VP8, MP3, FLAC itd. jeśli
    wystarczyłby np. RLE, MPEG-2, PCM, czy inny G.723.

    To że "end-userom" (taki mBank jest rodzajem end-usera) nie zależy (ani
    że w ogóle nie mają świadomości istnienia takich problemów), to inna
    sprawa.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 96. Data: 2014-09-06 22:02:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-06, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > W alternatywnej rzeczywistości chyba. Ciekawe po co w takim razie te
    > wszelkie boje o H.264 (i np. CABAC), VP8, MP3, FLAC itd. jeśli
    > wystarczyłby np. RLE, MPEG-2, PCM, czy inny G.723.

    Przyczyny są różne, także (a może głównie) "polityczne" i ideologiczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl