  • 1. Data: 2002-03-19 18:03:00
    Temat: definiowanie przelewu w BZWBK?
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Jak wiadomo w BZWBK24 aby "zdefiniowac" konto do przelewow najlepiej
    jest wybrac sie do swojego oddzialu BZWBK. Mam pytanie. Czy moge zdefiniowac
    konto dla uslugi BZWBK24 i jakimkolwiek oddziale banku, czy tez musze zrobic
    to we wlasnym oddziale??

    z gory dzieki za pomoc :)

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-03-19 21:42:08
    Temat: Re: definiowanie przelewu w BZWBK?
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    wydaje mi się (ale pewny nie jestem) że tylko w swoim oddziale, przynajmniej
    do wejscia ICBS-a we wszystkich oddziałach

  • 3. Data: 2002-03-20 20:00:39
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "Czapla" <c...@t...pl> wrote in message
> [...]
    zdefiniowac
    > konto dla uslugi BZWBK24 i jakimkolwiek oddziale banku, czy tez musze

    Kiedyś wydawało mi się to normalne. Miałem konto walutowe w BZ i wszelkie
    sprawy mogłem załatwić tylko w "macierzystym" oddziale. Potem ror z WBK
    i to samo. Dopiero po założeniu konta u Lukasie stwierdziłem nową jakość,
    a latanie do ściśle określonej placówki za średniowiecze....

    Niestety, parę miesięcy temu nie chciano mi przyjąć wniosku (!) o KK nie w
    mojej placówce. Tzn nie do końca tak: "Wie pan, ja panu przyjmę ten wniosek,
    ale to będzie długo trwało, bo ja go wyślę do Poznania, a potem oni do
    Legnicy,
    bo tylko tam można przeanalizowac historię pana konta". No cóż... Życzę
    BZWBK
    udanego wdrożenia ICBS-a.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp