  • 1. Data: 2004-09-03 23:51:22
    Temat: darmowe konto internetowe ?
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Czy istnieje darmowe konto internetowe o nastepujacych cechach :
    -zalozenie i prowadzenie free (mbank)
    -przelewy free (lukas)
    -wplaty free (lukas)

    .. czyli cos jakby wynik pukniecia mbanku z Lukasem :) Lukas mi sie nie
    podoba z prostej przyczyny, trabia na stronie ze konto jest za darmo, a
    w cenniku maczkiem o platnosci za Token :/

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 2. Data: 2004-09-04 00:09:53
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RusH <l...@p...pl> wrote:
    > Czy istnieje darmowe konto internetowe o nastepujacych cechach :
    > -zalozenie i prowadzenie free (mbank)
    > -przelewy free (lukas)
    > -wplaty free (lukas)

    a musi byc bezplatne?
    Przeciez za podstawowe konto placic do 5 zl - to przeciez nie majatek..

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 06:11:32
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *RusH* [ l...@p...pl ] napisał(a):

    > Czy istnieje darmowe konto internetowe o nastepujacych cechach :
    > -zalozenie i prowadzenie free (mbank)

    free

    > -przelewy free (lukas)

    przelewy internetowe bo za kasowe sie placi

    > -wplaty free (lukas)

    wplaty w kasie sa free a o jakie wplaty ci chodzi?

    =
    bgz integrum maax + e-integrum

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 4. Data: 2004-09-04 06:28:23
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    RusH napisal/a:
    > Czy istnieje darmowe konto internetowe o nastepujacych cechach :
    > -zalozenie i prowadzenie free (mbank)
    > -przelewy free (lukas)
    > -wplaty free (lukas)

    jak masz blisko do ronda onz w Wawie (jana pawła & świętokrzyska) to vw bank

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 5. Data: 2004-09-04 09:16:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MXW <m...@n...here> wrote:

    > Owszem musi - bo elementarna uczciwosc tak nakazuje i ... poczytaj
    > sobie na temat etyki w biznesie.

    Elementarna uczciwosc zmusza przedsiebiorce do oferowania produktu ponizej
    kosztow jego utrzymania? Co to gadasz. I co mam konkretnie sobie o etyce
    biznesu poczytac?
    Z choinki sie urwales?
    Przeciez utrzymanie konta bank kosztuje + przelewy tez go kosztuja + wyplaty
    z bankomatow i tak dalej i tak dalej,. To wszystko iles tam kosztuje - a
    oprocz tego wlascieil chialby zarobic wiecej niz gdyby te kase wlazyl w
    obligacje.
    Czy to nie jest etyczne?
    Rece mi opadaja na taka argumentacje i jeszcze wlaczanie do tego etyki
    biznesu jest juz smieszne.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-09-04 09:30:33
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Sep 2004 10:37:19 -0400, "MXW" <m...@n...here> wklepał(-a):

    >Owszem musi - bo elementarna uczciwosc tak nakazuje i ... poczytaj sobie na temat
    etyki w biznesie.

    Pobieranie opłat za świadczenie usługi jest nieetyczne? ROTFL

  • 7. Data: 2004-09-04 10:00:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Sep 2004 11:44:56 -0400, "MXW" <m...@n...here> wklepał(-a):

    >Jakie uslugi - ze ktos zarabia za malo na przechowywaniu moich pieniedzy ?

    Bankomaty, karty płatnicze/kredytowe, obsługa w placówkach, przez Internet czy
    telefon, lokaty, inwestycje - to są usługi.

    >Puknij sie w glowke.

    PLONK

  • 8. Data: 2004-09-04 11:45:08
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-04 17:42, kiedy MXW napisał(a) co
    następuje:

    > No tak,,, i jak w Polsce ma byc normalnie ? Skoro nawet plebs reprezentuje
    > nastepujace oszolomstwo:
    > Gdy bank pozycza pieniadze klientowi to jest powszechnie akceptowanym
    > fakt ze klient placi prowizje ale gdy klient pozycza bankowi to zaczyna sie
    > wyliczanie jakis wydumanych kosztow wzietych z sufitu. A przeciez m.in.
    > bankomaty sa po to by bank mogl zredukowac personel i wiecej zarobic
    > poprzez obnizke _swoich_ kosztow prowadzenia dzialalnosci.
    > No ale kolega woli jeszcze fundowac bankom bankomaty - zalosne

    Jak ktoś chce płacić - niech płaci.
    Jak ktoś nie chce - niech szuka dobrodzieja, co mu da za darmo.
    Żałosna jest raczej Twoja nieumiejętność prowadzenia dialogu bez
    korzystania z inwektyw i ustawicznego posługiwania się argumentum ad
    personam.
    O uporczywej niechęci dostosowania zegara do chronologii listy nie chce
    się wspominać.
    W sumie: plonk
    W sumie

  • 9. Data: 2004-09-04 12:18:04
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ? [OT]
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości

    > Żałosna jest raczej Twoja nieumiejętność prowadzenia dialogu bez
    > korzystania z inwektyw i ustawicznego posługiwania się argumentum ad
    > personam.

    Wątek jest ciekawy, a wazelinę można przenieść na priva ;)

  • 10. Data: 2004-09-04 12:42:17
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

> [...]
    > następuje:

    > Jak ktoś chce płacić - niech płaci.
    > Jak ktoś nie chce - niech szuka dobrodzieja, co mu da za darmo.

    Jeśli chcesz płacić bez dyskusji za każdą czynność, którą wykonuje bank, to
    uważam, że nie powinieneś się w tym wątku wypowiadać. Inaczej podważasz sens
    takich pytań jakie m.in. zadał autor wątku.

    pzdr