  • 61. Data: 2004-09-06 13:05:26
    Temat: Re: darmowe konto internetowe ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Nie negując w ogólności Twojej tezy, chciałem przypomnieć, że swego
    > czasu Centertel(jeszcze analogowy) na zapytani UOKiK tez przedstawił
    > "kosztorys" z którego wynikało, że "taniej się nie da" Jakoś kilka
    > (2-3) miesiące później ruszyły GSM-y, i ... się dało.

    Ze sie da - to widac - przeciez sa bezplatne konta. Pewnie byloby jeszcze
    taniej gdyby nie tyle zlych kredytow.
    A wyobrazasz sobie, gdyby co piaty uzytkownik telefonii komorkowej nie
    placil przez dlugi okres za polaczenia, ale z nich korzystal?

    http://www.PRnews.pl

  • 62. Data: 2004-09-06 13:08:12
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-09-06 15:05:

> [...]
    > A wyobrazasz sobie, gdyby co piaty uzytkownik telefonii komorkowej nie
    > placil przez dlugi okres za polaczenia, ale z nich korzystal?

    Bardziej mi chodzilo o to, żeby w większą rezerwą podchodzić do tego co
    mówią banki na temat ponoszonych przez siebie kosztów....
    KJ

  • 63. Data: 2004-09-06 13:16:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Bardziej mi chodzilo o to, żeby w większą rezerwą podchodzić do tego
    > co mówią banki na temat ponoszonych przez siebie kosztów....

    Oj wiadomo, ze przesadzaja i to bardzo. Z drugiej strony wiadomo, ze wyniki
    finansowe odstaja i to bardzo od tych "darmowych" zachodnich odpowiednikow.
    Wniosek - to wina bankow nie klientow.
    Z drugiej strony niezbyt odpowiada mi taki socjalistyczny sposob myslenia -
    przeciez wszystko ma swoja cene. Skoro mi ona nie odpowiada - to zmieniam
    bank i juz.

    http://www.PRnews.pl

  • 64. Data: 2004-09-06 13:30:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-09-06 15:16:

    [...]

    > przeciez wszystko ma swoja cene. Skoro mi ona nie odpowiada - to zmieniam
    > bank i juz.
    Amen.
    KJ(ktory za swoje parę kont płaci mniej niż większość znajomych za
    PekaoSA) :-)