  • 1. Data: 2004-09-04 09:56:30
    Temat: KB24 i Mozilla/FireFox
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Czy www.kb24.pl działała wczoraj z przeglądarkami Mozilla lub Mozilla FireFox?

    Za każdym razem dostawałem informację, że "strona nie załadowała się do końca".
    Próbowałem z Javą 1.4.2 i 1.3.1, oraz najnowszym FireFoxem i Mozillą.

    Wydaje mi się, że niczego nie zmieniłem - a dzisiaj działa.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 2. Data: 2004-09-04 10:46:11
    Temat: Re: KB24 i Mozilla/FireFox
    Od: iRoN FM <i...@o...pl>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Czy www.kb24.pl działała wczoraj z przeglądarkami Mozilla
    > lub Mozilla FireFox?

    Zarowno wczoraj jak i dzis KB24 dzialalo z Firefox'em. Ja natomiast mam
    inny problem. Na stronach Kredyt Banku pojawila sie informacja o
    podwyzce oprocentowania lokat, natomiast w serwisie KB24 istnieje
    mozliwosc zalozenia lokat jedynie na "starych" warunkach... Czy Wy
    rowniez macie ten sam problem?

    --
    Pozdrawiam,
    -=iRoN FM=- mailto:i...@o...pl

  • 3. Data: 2004-09-06 16:57:28
    Od: Laik <e...@m...pl.usun.to>

    Hello Jacek Popławski
    w wiadomości <news:slrncjj48h.te.jp@darkwood.somewhere> z Sat, 4 Sep 2004
    09:56:30 +0000 (UTC) przeczytałem:

> [...]
    > Próbowałem z Javą 1.4.2 i 1.3.1, oraz najnowszym FireFoxem i Mozillą.

    potwierdzam, mialem ten sam problem!
    --
    Pozdrawiam, Laik.
    plakat: profil Lenina na czerwonym tle i napis "LENIN W PAZDZIERNIKU".