  • 1. Data: 2004-09-03 20:27:01
    Temat: darmowy kredyt w Avansie ... czy naprawdę ?
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Zaciekawiła mnie oferta darmowego kredytu w MegaAvans

    Wiszą wielkie tablice podkreślające:

    1 wpłata 0%
    oprocentowanie 0%
    prowizja 0%

    cena towaru na 20 rat

    i co się okazuje ?

    jedyny koszt to 0,7% kwoty każdej raty :)))))

    oczywiście tego nie mówią klientowi który nie zapyta, ale jak sądzę jest w
    umowie małym drukiem.

    Dodatkowo pani z obsługi nijak nie umiała mi podać rzeczywistej stopy
    procentowej kredytu - system komputerowy jej tego nie podawał :)))

    Bank kredytujący GE Capital

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-09-03 20:32:56
    Temat: Re: darmowy kredyt w Avansie ... czy naprawdę ?
    Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jedyny koszt to 0,7% kwoty każdej raty :)))))
    >
    > oczywiście tego nie mówią klientowi który nie zapyta, ale jak sądzę jest w

    a moze to jest oplata przygotowawcza? :-)

    Valentine
    http://valentine.wezyr.net.pl/

  • 3. Data: 2004-09-03 20:40:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]

    > cena towaru na 20 rat
    >
    > i co się okazuje ?
    > jedyny koszt to 0,7% kwoty każdej raty :)))))

    To jakim cudem przy cenie 1300 jest 20rat po 65zł?

    > Dodatkowo pani z obsługi nijak nie umiała mi podać rzeczywistej stopy
    > procentowej kredytu - system komputerowy jej tego nie podawał :)))

    To nie potrafisz sobie sam wyliczyć?
    0.7%/20*12 = 0.42%

    Tylko wciąż nie wiem skąd wziąłeś te 0.7%?
    Może biorą taką prowizje od wpłat gotówkowych?

  • 4. Data: 2004-09-03 23:28:38
    Od: "Łukasz" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:chakh1$28o$1@news.onet.pl...

    > a moze to jest oplata przygotowawcza? :-)

    to jest o ile sie nie myle obowiazkowe ubezpieczenie na zycie, a
    przynajmniej tak jest przy ratach 0% w uro agd rtv, kredytuje tez GE

    --
    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2004-09-04 16:48:20
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik S.T. <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jakim cudem przy cenie 1300 jest 20rat po 65zł?

    a brał kolega kredyt ?:))

    raty oczywiście są po 65 zł, ale obowiązkowo klient musi wyrazić zgodę na
    ubezpieczenie po 0,7% od 1300 zł do każdej raty (

    > To nie potrafisz sobie sam wyliczyć?
    > 0.7%/20*12 = 0.42%

    no tak - właśnie dlatego mają klientów :))

    ja jednak wyliczyłem, że RSP przy 10 ratach to 14,77% :) czyli znacznie
    więcej niż 0%
    chociaż w sumie nie za bardzo wiem czy policzyłem poprawnie, bo to
    ubezpieczenie to przecież ani prowizja, ani składnik raty

    ciekawe co na takie oszustwo mówi prawo .....

    pytałem też czy jeśli mam ubezpiecznie i zrobię cesję polisy to muszę płacić
    0,7% ? i niestety, ale nie ma od tego wyjątków :)
    naciągactwo w czystej postaci

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-09-05 23:24:45
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik S.T. <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a brał kolega kredyt ?:))
    Nie i nie zamierzam

    > raty oczywiście są po 65 zł, ale obowiązkowo klient musi wyrazić zgodę na
    > ubezpieczenie po 0,7% od 1300 zł do każdej raty (

    > no tak - właśnie dlatego mają klientów :))

    No tak, byłem za szybki ;-(
    przeczytałem " 0,7% od ... każdej raty"
    Zaraz, zaraz,
    przecież przedtem inaczej to napisałeś:
    "jedyny koszt to 0,7% kwoty każdej raty"
    Więc rozwiązanie dobre, tylko treść zadania wyszła Ci inna,
    niż chciałeś, a to już nie moja wina ;-P

    St.