  • 11. Data: 2003-06-04 13:25:14
    Temat: Re: darmowa VE Fortisa
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:
    > Też mnie tak informowali, ale przez planetę nie składałem nigdy
    > wniosku o VC, zobaczymy co powiedzą. :)

    he he - ja skaldalem, ale to bylo z rok temu ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 12. Data: 2003-06-04 23:07:26
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:bbkrs1$7s7$1@news.onet.pl:

    > he he - ja skaldalem, ale to bylo z rok temu ;)

    "Szanowny Panie,
    Dyspozycja wydania karty visa classic została przesłana do oddziału
    banku.
    Dziękujemy za korzystanie z usług Fortis Bank Polska."

    Wysłałem wniosek o 14:45, to przyszło o 23:10. Ciekawe na którym etapie
    mi odmówią. ;)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {DDA9F4EE-1852-421B-A852-7451CB385E15}

  • 13. Data: 2003-06-07 20:30:23
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > A oto najciekawsze odkrycie ktorego przy okazji dokonalem: żona nawet nie
    > będzie się musiała do banku fatygować - wystarczę ja sam.
    > Jakbym chiał dostać VC charge o którą nie może się AMRA doprosić to wtedy
    > dopiero muszę żonę do banku zaciągnąć - widocznie e-pakiet dla żonatych
    mają
    > preferencje, więc muszisz się Michał ożenić ;-)))

    Drogi Bladzie,
    Fortis nie napisal Ci, ze daje VC do e-pakietu dla zonatych. Napisal tylko,
    ze gdybys chcial otrzymac produkt kredytowy, to konieczna jest malzonka.
    Obawiam sie, ze to standardowa odpowiedz przesylana wszystkim klientom
    Fortisa nie zaleznie od koloru pakietu, co w niczym nie zmienia, ze do
    e-pakietu VC nie wydadza i juz. :-)
    Nie naciskajmy zatem na Amre.

    Grzegorz, malzonek (zabrzmialo to troche jak "Grzegorz, alkoholik")

  • 14. Data: 2003-06-08 08:42:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Beniowa wrote:
    > Nie naciskajmy zatem na Amre.

    ufffff ;)

  • 15. Data: 2003-06-08 23:00:49
    Od: k...@p...onet.pl

    Gdy likwidowalem e-pakiet to we wniosku byla opcja do zaznaczenia dlaczego sie
    likwiduje e-pakiet i byla tam taka pozycja:
    BRAK karty Visa Classic.

    Ciekawe kiedy zmadrzeja...

    Jedyny plus dla Fortisa, to to ze sa bezplatne wyplaty kasy we wszystkich
    bankomatach w pl. reszta to standart.

  • 16. Data: 2003-06-08 23:37:45
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    wrote in news:56ff.00000830.3ee3c020@newsgate.onet.pl:

    > Jedyny plus dla Fortisa, to to ze sa bezplatne wyplaty kasy we
    > wszystkich bankomatach w pl. reszta to standart.

    Jest to bardzo duży plus. Kolejnym jest bardzo profesjonalna (w
    stosunku do innych znanych mi banków) obsługa, dobrze zabezpieczony
    Planet. Ma też swoje wady oczywiście. Ale ja dla siebie nie mogłem
    znaleźć lepszego konta - szukanie Euronet-ów mnie dobijało, a produktów
    kredytowych nie potrzebuję.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {F5954A9B-B33C-42AD-BB16-F9E1C2968FE3}

  • 17. Data: 2003-06-09 15:05:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Beniowa"
> [...]
    > Obawiam sie, ze to standardowa odpowiedz przesylana wszystkim klientom
    > Fortisa nie zaleznie od koloru pakietu, co w niczym nie zmienia, ze do

    to byla tylko delikatna sugestia - a informacja Fortisa dotyczyla e-pakietu
    i jednego z produktów "o charakterze kredytowym". Przydala sie o tyle ze
    faktycznie na jej podstawie przekonałem panią z infolinii że nie muszę
    biegać do banku z żoną, a mogę sam.
    Równiez we wnioskach pl@nety w e-pakiecie widze wniosek o VC - ktos juz tu
    testuje czy jednak ją wydadzą ;-)
    *** blad ***