  • 21. Data: 2011-09-24 13:21:44
    Temat: Re: darmowa KK
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
    news:9drqncF1grU1@mid.uni-berlin.de...
    > Np. jakas karta z Bank of Scotland:
    >
    > *To qualify for the All in One Advantage Card offer you need one of the following:

    ale przeczytales co tam pisze czy tylko tak od czapy cytujesz?

    nie ma oplaty za posiadanie tej karty

    jezeli spelnisz warunki ktore wymieniles to mozesz przeniesc do nich
    swoje zadluzenie z karty innego banku bez placenia odsetek od tej sumy
    przez 13 miesiecy plus nie placic oprocentowania za zakupy przez tyle samo

    inne podane dalej w watku przez ciebie przyklady to OPCJONALNE
    ubezpieczenia i inne duperele ktorych brac nie trzeba, za to co do
    zasady jak widze mozesz brac niemal dowolna karte na wyspach i miec
    ja bez oplat za sam fakt jej posiadania

    nie jest tez wymagane wydanie okreslonej sumy zeby byla za darmo - co do
    zasady im wiecej wydajesz tym nizsze oprocentowanie kredytu ci zaoferuja

  • 22. Data: 2011-09-24 19:41:10
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 24.09.2011 15:21, m4rkiz wrote:
    > "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message

    > ale przeczytales co tam pisze czy tylko tak od czapy cytujesz?

    A przeczytales, o co wykloca sie Naczelny Bankier Anglii, czy tak od
    czapy odpisujesz?

    > nie ma oplaty za posiadanie tej karty

    A nie ma, i nigdzie nie twierdzilem, ze sa jakies oplaty za ta karte.

    > jezeli spelnisz warunki ktore wymieniles to mozesz przeniesc do nich

    (...)

    Tlumaczenie z google translate?

    Naczelny Bankier Anglii wyklocal sie, ze w zadnej karcie w Anglii nie
    trzeba spelniac zadnych warunkow; ta ma jakies warunki i reguly.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2011-09-24 22:48:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Tomasz Chmielewski wrote:
    > ta ma jakies warunki i reguly.

    nieprawda

    dotrze do ciebie w koncu ze ta karte dostaniesz od reki jezeli sie
    kwalifikujesz zdaniem banku do posiadania karty wogole?

    a jezeli spelnisz *dodatkowe* warunki to dostaniesz dodatkowe mozliwosci
    w tym - nizsze oprocentowanie kasy wydanej na zakupy, mozliwosc
    przeniesienia dlugu z karty innego banku itd. itp.

    mozesz, ale nie musisz z tego korzystac, pelnowartosciowy plastik
    dostaniesz do lapy za darmo o ile masz dochody i nie jestes zbyt zadluzony
    bez spelniania dodatkowych warunkow w kazdym banku w irlandii (jak widac
    w watku w uk tez) - z ciekawosci dzisiaj sprawdzilem strony (aib, nib,
    boi, tsb i ulster banku)

  • 24. Data: 2011-09-24 23:10:33
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.09.2011 00:48, m4rkiz wrote:

    > nieprawda
    >
    > dotrze do ciebie w koncu ze ta karte dostaniesz od reki jezeli sie
    > kwalifikujesz zdaniem banku do posiadania karty wogole?

    Nigdzie nie pisalem, ze karty nie dostanie sie bez spelnienia warunkow.
    Po prostu sa to warunki typu "masz zarobki min. X, damy tobie warunki Y".

    > a jezeli spelnisz *dodatkowe* warunki to dostaniesz dodatkowe mozliwosci
    > w tym - nizsze oprocentowanie kasy wydanej na zakupy, mozliwosc
    > przeniesienia dlugu z karty innego banku itd. itp.

    Podobnie jak z wiekszoscia "polskich" kart kredytowych - jak spelnisz
    okreslone warunki, to bedzie ona miala czy to mniejsze oprocentowanie,
    czy to brak oplaty itp.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 25. Data: 2011-09-25 09:49:31
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy istnieje w pełni darmowa KK? tzn taka która nie wymaga żadnych limitów
    > do wyrobienia (typu kwotowego czy ilości transakcji), nie ma opłaty
    > rocznej. Akceptowalna jest ewentualnie jednorazowa opłata za wydanie.
    > Przy czym nie chodzi mi np o kartę Citybanku gdzie trzeba się prosić albo
    > mieć szczęście aby była ona darmowa.
    > Marx

    No to sie spozniles :) W City ze 3 miechy dawali MC World.
    Teraz wciaz mozesz miec, jesli jestes abonenetem Play.

    Mniej wiecej w tym samym okresie dawali w Rajfim Class&Club.

    --
    Pozdr.
    Kenny

  • 26. Data: 2011-09-25 09:51:11
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

> [...]
    > watku w uk tez) - z ciekawosci dzisiaj sprawdzilem strony (aib, nib, boi,

    Musisz wziasc jedna sprawe pod uwage.
    W Polsce jest inny system, w Polsce jest przekonanie, niepisane zasady, ze
    jak w Polsce tak na calym swiecie i ze polska przewodzi w dziedzine
    bankowosci bo sa karty zblizeniowe lub e-banking:)
    I naprawde ciezko jest zrozumiec komus w Polsce kto nie poznal innego stylu,
    systemu zycia zrozumiec pewne sprawy.
    W Polsce nadal sie uwaza, ze Irlandia to to samo co UK (nie pisze o Iralndi
    Polnocnej) i niemozliwym jest np. to, ze j. walijski jest totalnie rozny od
    angielskiego jak wegierski od polskiego:) nie uwierza do puty sami naocznie
    sie nie przekonaja. Takich drobnych i wiekszych zawilosci jest znacznie
    wiecej. Dlatego nie mam zalu do nich bo to naprawde latwe do zrozumienia nie
    jest jak moze byc styl zycia, nawyki zachowanie inne niz w Polsce:)
    I tak tez jest z bankami. W Polsce nie ma konta calkowicie za darmo bez
    spelniania zadnych warunkow. W UK kazde konto dla prywatnej osoby jest
    darmowe, chyba, ze chcesz cos wiecej jak ubezpieczenia itp - ale oni tego
    nie rozumieja, wiec napisze ci jeden czy drugi - jak to nie sa platne a to i
    tamto:)) Identycznie bankomaty. Bankomaty nalezace do bankow sa w UK
    darmowe, bez wzgledu czy masz karte banku A a kozystasz z bankomaty banku B
    nie placisz prowizji.
    Sa jednak tez bankomaty prywatne, montowane np. w pub'ie gdzie wlasciciel
    pub'u uzupelnia bankomat swoimi pieniedzmi... te bankomaty pobieraja
    prowizje. Bo pieniadze pochodza z prywatnej kieszeni prywatnej osoby -
    takich bankomatow jak sadze nie ma w polsce i tez jest to dla polakow trudne
    do zrozumienia i powiedza ci - piszesz, ze kazdy bankomat jest darmowy a te
    w pub'ie? A te w pub'ie sa prywatna sprawa wlasciela pubu i koniec.

  • 27. Data: 2011-09-25 13:01:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 25.09.2011 11:51, pmlb wrote:

> [...]
    > polakow trudne do zrozumienia i powiedza ci - piszesz, ze kazdy bankomat
    > jest darmowy a te w pub'ie? A te w pub'ie sa prywatna sprawa wlasciela

    Nie obcinajac tej calej wyliczanki - zapomniales dodac jednego, czesto
    uzywanego przez ciebie argumentu: jak w UK, tak na calym swiecie, tylko
    nie w Polsce.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org