  • 1. Data: 2011-09-20 08:33:39
    Temat: Fraud kartowy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Karta debetowa visa inteligo.

    Zakup z USA za 1,90$, Po 4 dniach oprócz wcześniejszej blokady na 1,90
    pojawia się blokada na 70$. Właściciel karty natychmiast zastrzega ją.

    1. Czy mimo zastrzeżenia nastąpi rozliczenie tej transakcji?

    2. Czy z reklamacją czekać do rozliczenia czy składać od razu?

  • 2. Data: 2011-09-20 10:19:57
    Temat: Re: Fraud kartowy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/20/2011 3:33 AM, jureq wrote:
> [...]
    > pojawia się blokada na 70$. Właściciel karty natychmiast zastrzega ją.
    >
    > 1. Czy mimo zastrzeżenia nastąpi rozliczenie tej transakcji?

    tak
    o ile w ogole nastapi

    > 2. Czy z reklamacją czekać do rozliczenia czy składać od razu?

    sama blokada to jeszcze nie transakcja

    do banku mozesz zadzwonic juz niech monitoruja co sie z karta dzieje
    z reklamacja poczekac do rozliczenia

    wiele razy tak mialem, ze cos mi sie pojawialo w blokadach i nigdy potem
    nie bylo rozliczane.