  • 1. Data: 2011-09-20 09:13:16
    Temat: tylko PP/PW od pazdziernika w mbanku
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Od 3 pażdziernika 2011r. znika wszystkim znany delfinek i mc debit,
    zostają tylko karty z PP/PW, jak ktoś chce mieć zwykłą kartę debetówke
    bez PP/PW niech się spieszy:
    http://www.mbank.pl/blog/artykul,1044,mbank-wspiera-
    innowacje-wydaje-karty-zblizeniowe.html

  • 2. Data: 2011-09-20 09:59:11
    Temat: Re: tylko PP/PW od pazdziernika w mbanku
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-20 11:13, dizel pisze:
    > Od 3 pażdziernika 2011r. znika wszystkim znany delfinek i mc debit,
    > zostają tylko karty z PP/PW, jak ktoś chce mieć zwykłą kartę debetówke
> [...]

    Ktoś na forum podrzucił, słusznie, link do filmiku nt.
    (nie)bezpieczeństwa takich kart:
    http://www.youtube.com/watch?v=dxqnZDxTPmQ

    Najgorszy jest, jak zwykle, brak wyboru. Klient nie może wybrać karty z
    lub bez rfid, jest mu wciskana na siłę mniej bezpieczna. Szkoda, trzeba
    będzie się pożegnać z kartą mB wraz z jej upływem ważności...
    pwz

  • 3. Data: 2011-09-20 10:03:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 Sep 2011 11:59:11 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Najgorszy jest, jak zwykle, brak wyboru. Klient nie może wybrać karty z
    >lub bez rfid, jest mu wciskana na siłę mniej bezpieczna. Szkoda, trzeba
    >będzie się pożegnać z kartą mB wraz z jej upływem ważności...

    właśnie się zastanawiam czy jeszcze nie zamówić dziś albo jutro
    debetówki bez PP/PW zawsze to spokój na jakieś 3 lata a potem się
    zobaczy

  • 4. Data: 2011-09-20 10:18:13
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-20 12:03, dizel pisze:
    > właśnie się zastanawiam czy jeszcze nie zamówić dziś albo jutro
    > debetówki bez PP/PW zawsze to spokój na jakieś 3 lata a potem się
    > zobaczy

    Heh, chyba tak zrobię - jaka jest w tej chwili opłata za wymianę karty?
    Kurczę, czy zawsze musimy być "uszczęśliwiani" na siłę? I z drugiej
    strony: co bank na tym zyskuje? No bo nie wydaje mi się, aby nie miał w
    tym jakiegoś interesu. Chociaż kto wie? Marketingowcy czasami wydają się
    działać bez sensu.
    pwz

  • 5. Data: 2011-09-20 10:31:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 Sep 2011 12:18:13 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Heh, chyba tak zrobię - jaka jest w tej chwili opłata za wymianę karty?

    0pln

> [...]
    >strony: co bank na tym zyskuje? No bo nie wydaje mi się, aby nie miał w
    >tym jakiegoś interesu. Chociaż kto wie? Marketingowcy czasami wydają się

    widocznie małe było zainteresowanie kartami PP/PW więc teraz będzie
    większe:)

  • 6. Data: 2011-09-20 10:54:43
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-20 12:31, dizel pisze:
    (...)
    > widocznie małe było zainteresowanie kartami PP/PW więc teraz będzie
    > większe:)

    No dobrze, ale PO CO? Tzn. co jest celem, w jaki sposób miałby to
    zwiększyć zyski banku?

    BTW: spróbowałem zamówić nową kartę. Klops. Niedasię - w "wyborze" (bo
    jaki to wybór, skoro jest tylko 1 opcja?) rodzaju karty są dostępna
    tylko takie debetówki: Visa Electron PayWave albo Mastercard Debit Pay Pass.

    Pozdr
    pwz

  • 7. Data: 2011-09-20 11:04:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 20 Sep 2011 12:54:43 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >W dniu 2011-09-20 12:31, dizel pisze:
    >(...)
    >
    >No dobrze, ale PO CO? Tzn. co jest celem, w jaki sposób miałby to
    >zwiększyć zyski banku?

    może dostali jakąś zachęte od organizacji płatniczych :)

    >BTW: spróbowałem zamówić nową kartę. Klops. Niedasię - w "wyborze" (bo
    >jaki to wybór, skoro jest tylko 1 opcja?) rodzaju karty są dostępna
    >tylko takie debetówki: Visa Electron PayWave albo Mastercard Debit Pay Pass.

    we wnioskach też to widziałem ale może przez mlinie się da

  • 8. Data: 2011-09-20 11:28:38
    Od: dizel <x...@x...xx>

> [...]

    >jaki to wybór, skoro jest tylko 1 opcja?) rodzaju karty są dostępna
    >tylko takie debetówki: Visa Electron PayWave albo Mastercard Debit Pay Pass.

    przez mlinie się da, sprawdzone przed chwilą