  • 1. Data: 2009-01-06 16:55:11
    Temat: czy umacnianie sie PLN ma znaczenie ?
    Od: "t.w. _edzio_" <m...@o...pl>

    tak sie zastanawiam, czy obecne umacnianie sie pln do euro i usd
    przypadkiem nie bedzie mialo wplywu na gpw

    bo jezeli grubasy juz wiedza, ze ruszamy na polnoc
    to musza pozyskac nasza walute, aby za jej pomoca
    wejsc w polskie akcje

    rano usd atakowal 3,05
    euro 4,10
    i zjazd jak na sankach
    czyli ktosc kupuje pln
    po co?
    bo jest niezbedne do nabycia akcji

    a poza tym spolki ktore mialy oddac haracz za opcje na waluty
    juz to zrobily

    i bawimy sie dalej

    pozdrawiam,
    t.w. _edzio_
    -----------------------

  • 2. Data: 2009-01-06 21:20:05
    Temat: Re: czy umacnianie sie PLN ma znaczenie ?
    Od: "szum" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > po co?
    > bo jest niezbedne do nabycia akcji
    >
    > a poza tym spolki ktore mialy oddac haracz za opcje na waluty

    :) Jazda na polnoc? Chyba juz ja masz od 1500:) Ktos kupuje pln i po co?
    Litosci...:) Moze po prostu zamyka dlugie pozycje i tyle
    Szum

  • 3. Data: 2009-01-07 19:31:54
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-01-2009 o 17:55:11 t.w. _edzio_ <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > po co?
    > bo jest niezbedne do nabycia akcji
    >
    > a poza tym spolki ktore mialy oddac haracz za opcje na waluty

    dobrze, towarzyszu.
    jeszcze brakuje mi sygnałów realnych ze pln jest tani. Nie mniej jednak
    Dieter prognozwał dołek.