  • 1. Data: 2009-01-06 14:01:15
    Temat: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Można powiedzieć, że już na początku była chybiona bo dołek miał być 5
    stycznia a dołek był po 20-tym grudnia. Od 29 grudnia rozpoczęły sie wzrosty z
    niewielką korektą 31 grudnia 2008r.

    Zresztą prognozę typu: 5 stycznia 2009r będzie dołek a 26 września górka bez
    podania żadnych przypuszczalnych poziomów trudno nazwać profesjonalną prognozą.
    Przecież jest rzeczą więcej niż pewną, że w obliczu silnego globalnego
    spowolnienia gospodarczego kolejna fala spadkowa jest kwestią najbliższych
    tygodni.
    Zainteresowanych profesjonalnymi analizami odsyłam do komentarzy Sławomira
    Dębowskiego - analityka technicznego Banku BPH.

  • 2. Data: 2009-01-06 14:08:52
    Temat: Re: Prognoza Dietera jest oderwana od realiów
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zainteresowanych profesjonalnymi analizami odsyłam do komentarzy Sławomira
    > Dębowskiego - analityka technicznego Banku BPH.

    Jeszcze całkiem niedawno chrzaniłeś coś o silnych fundamentach polskiej
    gospodarki.
    I w związku z tym miało rosnąć...

  • 3. Data: 2009-01-06 14:11:00
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Greg pisze:
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    1. Za wcześnie na ocenę prognozy Dietera dot. 5.01
    2. Jeżeli za jakiś czas okaże się trafiona, podaj równie trafną, równie
    wcześnie i nie czepiaj się kilku sesji.

    RM.

  • 4. Data: 2009-01-06 14:34:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Zainteresowanych profesjonalnymi analizami odsyłam do komentarzy Sławomira
    > Dębowskiego - analityka technicznego Banku BPH.

    po pierwsze za wcześnie na oceny. Skoro dołek ma byc teraz a górka we
    wrześniu a ty
    juz 6.01.2009 oceniasz trafnosc to pozostaja gratulacje.

    Jesli chodzi o poziomy ... fajnie byłoby to dookreślić, ale dla mnie jest to
    kompletnie zbędne.
    Jeśli dajmy na to znałbyś poziomy docelowe jak by zmieniało twoje
    postępowanie ?
    Inaczej zapytam. Założmy ze Dieter ma racje i górka bedzie we wrześniu.
    a) na poziomie 2500
    b) na poziomie 3000
    Co zrobisz w przypadku a) i jakie inne działania podejmiesz w przypadku B) ?

    george

  • 5. Data: 2009-01-06 14:50:17
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    george <g...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > b) na poziomie 3000
    > Co zrobisz w przypadku a) i jakie inne działania podejmiesz w przypadku B) ?

    Jak przeczytasz profesjonalną prognozę Sławomira Dębowskiego to dowiesz sie z
    niej, że jeszcze jedna silna fala spadkowa jest nieuchronna przed rozpoczęciem
    większego wiosennego odbicia na GPW o 40-50%.
    Spadki te powinny sprowadzić indeksy w okolice październikowych dołków lub niżej.
    Z prognozy tej wynika, że dołki będą mniej więcej w drugiej połowie lutego.

    Trudno uwierzyć, że rynek będzie z niewielkimi korektami rósł przez najbliższe
    9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.

  • 6. Data: 2009-01-06 14:52:33
    Temat: XXL rozmiarem twojej glupoty.
    Od: " ab" <a...@N...gazeta.pl>

    jak w temacie i tyle na ten temat.

  • 7. Data: 2009-01-06 14:57:17
    Od: "george" <g...@v...pl>

    " XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > najbliższe
    > 9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.

    A moze uda Ci sie odpowiedzieć na moje pytanie ?
    george

    P.S. Prognozy Dębskiego sa bez znaczenia w konteksie ewentualnej
    odpowiedzi..

  • 8. Data: 2009-01-06 15:05:48
    Od: x <l...@p...fm>

    XXL napisał(a):
> [...]
    > Zainteresowanych profesjonalnymi analizami odsyłam do komentarzy Sławomira
    > Dębowskiego - analityka technicznego Banku BPH.

    skad ty sie urwales?

  • 9. Data: 2009-01-06 16:32:50
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik " XXL" napisał w wiadomości:

> [...]
    > Zainteresowanych profesjonalnymi analizami odsyłam do komentarzy Sławomira
    > Dębowskiego - analityka technicznego Banku BPH.

    Gdybyś ty miał choć 0,00000000000000000000000000001 % wiedzy co Dieter to
    byłoby dobrze...ale że jesteś dziecko to cóż my możemy na to poradzić.
    Ciągle krytykujesz a sam nie podasz żadnych wnisków z
    rynku...*wniosków*...bo już na prognoze od ciebie nie ma co liczyć

    Co do wykresów:
    Na WIG NIE ma przebicia poziomu 26 900
    Dzisiaj na WIG20 przebliśmy poziom 1903 pkt na 1921 pkt - zrobili to po to
    aby w TV i XXL poczuli się w euforii i już teraz zaczeli otwierać Longi
    FW20 przebito 1924 ale tylko o 10 pkt...i zrobili to kolesie po to aby
    strącić płochliwych z S/L.
    Doświadczony inwestor NIE daje S/L równemu wartości poziomu High... daję się
    o ~ 50 pkt wyżej...gdy przebije ~ 1974 pkt to wtedy można mówić o dużych
    wzrostach

    Pozdr.

    --
    Bugatti