  • 1. Data: 2009-01-06 14:57:04
    Temat: Gratulacje dla Dietera
    Od: " ab" <a...@g...pl>

    Fakty sa takie ze znowu trafil. Wprawdzie dolek U NAS byl duzo wczesniej ale w
    stanach sieczka byla do konca roku.

    Zobaczymy jeszcze jak z walutami bo narazie ida ostro w dol a mial byc dolek.
    Ale moze bedzie przesuniecie o pare dni.

    Pajacom typu XXL zaleca sie leczenie psychiatryczne, ile urwa mozna mowic ze
    biale jest czarne i na odwrot haha

  • 2. Data: 2009-01-06 18:18:01
    Temat: Re: Gratulacje dla Dietera
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dolek nie byl duzo wczesniej, sprawdz indeks cenowy.

    D.

  • 3. Data: 2009-01-06 18:32:19
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Fakty sa takie ze znowu trafil. Wprawdzie dolek U NAS byl duzo wczesniej
    > ale w
    > stanach sieczka byla do konca roku.

    Dołek był pod koniec listopada i ja trafiłem z dokładnościa kilku sesji i
    wyprzedzeniem na podstawie cyklu 164 dni i jego symetrycznej anomalii.
    Poszukaj.

    http://www.futy.republika.pl/w20d.png

    > Zobaczymy jeszcze jak z walutami bo narazie ida ostro w dol a mial byc
    > dolek.
    > Ale moze bedzie przesuniecie o pare dni.

    Nie może byc dołka naraz na wszystkim.
    Poza tym dołek na walutach to troche niejasne pojecie:)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-06 21:24:42
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...mercury> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > http://www.futy.republika.pl/w20d.png

    > Nie może byc dołka naraz na wszystkim.
    > Poza tym dołek na walutach to troche niejasne pojecie:)

    skippy, mozesz wykreslic kolena elipse, zobaczymy kiedy przypadnie gorka
    hossy.

  • 5. Data: 2009-01-06 21:26:43
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Kudłaty,

    > skippy, mozesz wykreslic kolena elipse, zobaczymy kiedy przypadnie gorka
    > hossy.

    Narysuj chociaż sygnalnie o co chodzi.
    Jak nie jajcujesz, to popatrze na djia.

  • 6. Data: 2009-01-07 08:25:11
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Fakty sa takie ze znowu trafil. Wprawdzie dolek U NAS byl duzo wczesniej
    > ale w
    > stanach sieczka byla do konca roku.

    Dołek temperaturowy trafił w punkt :-)

    martinez

  • 7. Data: 2009-01-07 17:43:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ab" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Fakty sa takie ze znowu trafil. Wprawdzie dolek U NAS byl duzo wczesniej
    > ale w
    > stanach sieczka byla do konca roku.

    W co trafił? Ani dzień ani miesiąc ani rok się nie zgadza.
    Dziwne, że jego prognoza wspiera raczej prognozy partii rządzącej niż jak by
    należało oczekiwać opozycyjnej...
    --
    marfi

  • 8. Data: 2009-01-07 17:46:18
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > Ale moze bedzie przesuniecie o pare dni.
    >
    > Pajacom typu XXL zaleca sie leczenie psychiatryczne, ile urwa mozna mowic

    Panie Boże miej was w opiece.To że Dieter wróżbita trafił nic nie
    znaczy.Trzeba zarabiać,zgrać.
    Kumacie?
    Pozdrawiam stary