  • 1. Data: 2010-10-06 08:09:52
    Temat: czy to jeszcze działa: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie od osoby mniej zorientowanej w możliwościach kart kredytowych. Czy to
    jeszcze działa? Pytam, bo gdy bluecash przekierowuje mnie do mTransferu, nie
    mam możliwości zapłacenia przelewem z karty k.

  • 2. Data: 2010-10-06 08:42:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    Mnie się tam pokazują nadal do wyboru rachunki KK.

  • 3. Data: 2010-10-06 16:40:19
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Pytanie od osoby mniej zorientowanej w możliwościach kart kredytowych. Czy to
    > jeszcze działa? Pytam, bo gdy bluecash przekierowuje mnie do mTransferu, nie
    > mam możliwości zapłacenia przelewem z karty k.

    U mnie się dało doładować telefon mTransferm z kk.

    --
    Grzexs