  • 1. Data: 2010-10-05 18:21:39
    Temat: Alior i pomocni fachowcy - działa
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Stricte informacyjnie.
    Wczoraj miałem okazję przetestować usługę "pomocni fachowcy", którą można
    uzyskać dla konta osobistego. Jakoś przed 12.00 telefon na infolinię i
    zamówienie wizyty lekarza. Po jakiś 15-20 minutach telefon zwrotny i
    potwierdzenie wizyty w godzinach 14-15. A i jeszcze jeden telefon
    wieczorem czy wizyta odbyła się w wyznaczonym terminie. Nie powiem, tak
    to można chorować ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-10-05 18:56:03
    Temat: Re: Alior i pomocni fachowcy - działa
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    xbartx wrote:

> [...]
    > potwierdzenie wizyty w godzinach 14-15. A i jeszcze jeden telefon
    > wieczorem czy wizyta odbyła się w wyznaczonym terminie. Nie powiem, tak

    no to sie jeszcze pochwal w jakim regionie/miescie ten zaszczyt cie kopnal,
    bo tam gdzie normalnie funkcjonuje prywatna opieka zdrowotna, tzw. wizyta
    domowa, czy nawet prytwatna karetka z ratownikiem nie jest niczym
    szczegolnym...

  • 3. Data: 2010-10-05 19:36:37
    Temat: Re: Alior i pomocni fachowcy - nie działa
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    W dniu 05.10.2010 20:21, xbartx wrote:

> [...]

    > potwierdzenie wizyty w godzinach 14-15. A i jeszcze jeden telefon
    > wieczorem czy wizyta odbyła się w wyznaczonym terminie. Nie powiem, tak

    Dziś miałem okazję przetestować usługę "pomocni fachowcy". Jakoś po
    19:00 totalny kataklizm spotkał moją instalację elektryczną w
    mieszkaniu. Skoki napięcia, wysadziło bezpieczniki w cholerę, trzaski i
    *iskry* na tablicy bezpieczników. Na przemian wywalało bezpieczniki i
    różnicówki, a końcu wysiadło wszystko. Telefon na infolinię skończył się
    informacją, że dla ubezpieczyciela nagła i bez wyraźnej przyczyny awaria
    prądu i iskrzenie z instalacji nie jest podstawą do udzielenia pomocy,
    bo to *nie*jest*zdarzenie*losowe*. Zdarzenie losowe by było, jakby w
    budynek uderzył piorun. Do dupy z takim ubezpieczeniem.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-10-06 06:38:57
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > podstawą do udzielenia pomocy, bo to *nie*jest*zdarzenie*losowe*.
    > Zdarzenie losowe by było, jakby w budynek uderzył piorun. Do dupy z takim

    a nie mogles, jak czlowiek, zachorowac ?

  • 5. Data: 2010-10-06 06:51:21
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 6 Paź, 08:38, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > a nie mogles, jak czlowiek, zachorowac ?

    Musiałby się najpierw zatrudnić w Aliorze...

  • 6. Data: 2010-10-06 08:23:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > bo to *nie*jest*zdarzenie*losowe*. Zdarzenie losowe by było, jakby w
    > budynek uderzył piorun. Do dupy z takim ubezpieczeniem.

    i dlatego też z takich ofert nie korzystam, zwykle tyle jest różnych
    wyłączeń odp. że ochrona obejmuje b.wąski zakres zdarzeń i to w dodatku
    tych, które występują b.rzadko...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-10-06 13:05:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 06 Oct 2010 10:23:44 +0200, w <i8hbmj$cbh$1@opal.icpnet.pl>, RobertS
    <b...@x...pl> napisał(-a):

    > i dlatego też z takich ofert nie korzystam, zwykle tyle jest różnych
    > wyłączeń odp. że ochrona obejmuje b.wąski zakres zdarzeń i to w dodatku
    > tych, które występują b.rzadko...

    Wczoraj poświęciłem 1h na przeczytanie OWU D.A.S. (Ubezpieczenie pełne, takie
    od kodeksu karnego, przez NW po nieruchomość). Też sporo "fajnych" wyłączeń, w
    zasadzie mogą wypiąć się na wszystko.

    Ktoś ich testował?

  • 8. Data: 2010-10-06 14:27:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Oct 2010 21:36:37 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > bo to *nie*jest*zdarzenie*losowe*. Zdarzenie losowe by było, jakby w
    > budynek uderzył piorun. Do dupy z takim ubezpieczeniem.

    No to już wiemy co działa a co nie. Ja powiem szczerze też w to za bardzo
    nie wierzyłem, ale jednak lekarz przyjechał zbadał, wypisał receptę i
    urlop na koszt zusu. Ty miałeś jak widać mniej szczęścia, albo po prostu
    ja wyczerpałem już budżet tego dnia ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-10-07 07:25:23
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

[...]

    Ja testuje od paru lat i musze przyznać ze ich skuteczność jak juz przyjdzie
    co do czego jest wyśmienita, tzn pismo do AUTO VIVA w sprawie niewykonanej
    usługi, podziałało na serwis VW jak płachta na byka, zrobili wszystko bez
    zbędnego gadania, także dwie sprawy w sądzie (za prędkość) z policja i
    strażą miejską poprowadzili też bez zarzutu (aż sam się zdziwiłem ze jestem
    taki pokrzywdzony ;-) Z tym, że akurat takie sprawy nie prowadzi sam DAS
    tylko kancelarie wynajęte przez nich. Byłem tez naocznym świadkiem
    załatwienia sprawy z Link4 chociaż mnie to nie dotyczyło osobiście. Tyle
    miodu.

    Teraz łyżka dziekciu... za te pieniądze (ja płace rocznie 242 zł) i tyle lat
    bycia ich klientem (niespecjalnie ich wykorzytującym) spodziewałbym się
    obniżenia składki, tak więc z koncem umowy wypowiadam ją (tu "kruczek" w
    umowie trzeba wypowiedzieć chyba na 60 dni wczesniej bo inaczej umowa
    przedłuża się automatycznie.
    Kolejny minus... na ich infolinii "prawnej" zatrudniają chyba studentów
    prawa a nie prawników bo udało im się dwa razy wprowadzić mnie w błąd.
    To tyle moich doświadczeń, ja rezygnuje głownie ze wzgledu na cenę, bo
    pojawiła się juz ich konkurencja sporo tańsza.

  • 10. Data: 2010-10-11 16:13:28

    Thu, 7 Oct 2010 09:25:23 +0200, w
    <4cad7527$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>, "yoss" <y...@s...wp.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > strażą miejską poprowadzili też bez zarzutu (aż sam się zdziwiłem ze jestem

    Dzięki za info :).

    > To tyle moich doświadczeń, ja rezygnuje głownie ze wzgledu na cenę, bo
    > pojawiła się juz ich konkurencja sporo tańsza.

    Jaka?