  • 1. Data: 2003-07-29 07:45:53
    Temat: czy ktos ma konto w niemieckim DB ?
    Od: "Mongeo" <m...@g...pl>

    hi

    jak w temacie...

    probuje sobie zalozyc tam konto, ale formularz ma "jedynie" 26 stron i mam
    pewne watpliwosci
    czy zadowoleni jestescie z posiadania tam rachunku ?
    bede wdzieczna ze pomoc

    Mongeo

  • 2. Data: 2003-07-29 09:59:57
    Temat: Re: czy ktos ma konto w niemieckim DB ?
    Od: "Marcin Bawolski" <N...@y...co.uk>

> [...]
    > pewne watpliwosci
    > czy zadowoleni jestescie z posiadania tam rachunku ?

    Ja mam - zalozone w malym oddziale w miasteczku w Rheinland-Pfalz'u.
    Zakladalem osobiscie w listopadzie zeszlego roku. Na poczatku troche krecil
    nosem, po co Polakowi konto w niemieckim banku, ale pomogl papier od firmy z
    ktora wspolpracuje. Z tego co wyczytalem na liscie, teraz nie robia takich
    problemow - ktos zakladal w Berlinie bez zadnych firmowych "pomocy". Z konta
    jestem zadowolony, glownie uzywane do wplacania kasy w niemczech i
    wyciagania z bankomatow DB w Polsce. Bez prowizji po b.dobrym kursie.:
    PLN 800,00KURS4,4655000 KURS VOM 21.07.03 WROCLAW AM19.07.03 17.21 *DEUTSCHE
    BANK/UL.OLAW POL EC-GA KARTE0 GEB.EU 0,00

    Dostep On-line jest w tez po angielsku, co dla mnie jest plusem.
    Prowadzenie konta ostatnio podrozalo i kosztuje ok. 4 Euro miesiecznie, w
    tym EC-karte/ Maestro. Do konta on-line zabezpieczenie jest TANami, mozliwe
    przelewy SWIFTem. Nawet w przykladzie do krajow nie EU jest podane IBAN
    polskiego banku :-) zgadnijcie jakiego.
    Przy platnosciami karta poza strefa Euro jest prowiza 1% nie mniej niz
    1.02EUR. Dlatego glownie korzystam z bankomatów DB.

    Marcin