  • 1. Data: 2014-09-14 03:36:07
    Temat: Dezinformacja w PKOBP
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Byłem tam, żeby wniosek o kartę złożyć, aby od pierwszego nie naliczali
    za konto.

    No i pani w okienku uczciwie przyznała, że nie wie, czy jeśli wydam 150
    zł/mc, to uwolni mnie to od opłaty i za kartę, i za konto, czy tylko za
    kartę, więc na wszelki wypadek informuje, że trzeba wydać 250 zł/mc (100
    żeby konto za free i 150 żeby karta za free).

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2014-09-14 17:01:45
    Temat: Re: Dezinformacja w PKOBP
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu niedziela, 14 września 2014 03:36:07 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
    >
    > kartę, więc na wszelki wypadek informuje, że trzeba wydać 250 zł/mc (100
    >
    > żeby konto za free i 150 żeby karta za free).

    ja zamierzam wydać 100zł i tylko 100zł i zastanawiam się czy wypłata
    gotówkowa przez IKO w bankomacie (kosztująca 1zł) spełnia ten warunek

  • 3. Data: 2014-09-15 10:55:49
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    W dniu 14-09-2014 o 17:01, zarząd komplementariusza pisze:

    > ja zamierzam wydać 100zł i tylko 100zł i zastanawiam się czy wypłata
    > gotówkowa przez IKO w bankomacie (kosztująca 1zł) spełnia ten warunek

    na 100% nie spełnia, ma to być transakcja *bezgotówkowa*. Czyli zwykły
    przelew z IKO na np konto w innym banku powinien załatwić sprawę.

    --
    pzdr,
    ktv