  • 1. Data: 2007-07-30 21:23:04
    Temat: czy jest mozliwa pozyczka hipoteczna?
    Od: "smlx" <s...@s...pl>

    Czy istnieje mozliwosc dostania pozyczki hipotecznej w takiej sytuacji:
    - mieszkanie wlasnosciowe - wartosc ok. 200tys.
    - wysokosc pozyczki min. 50tys. na dowolny cel
    - rozpoczeta dzialalnosc gospodarcza, wiec przyjmijmy, ze dochody na razie
    na poziomie 0
    - odroczenie splat rat na 2 miesiace (fajnie by było)

    jesli tak to, gdzie? co polecacie i dlaczego :)

    pozdry
    smlx

  • 2. Data: 2007-07-31 06:58:43
    Temat: Re: czy jest mozliwa pozyczka hipoteczna?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "smlx" <s...@s...pl> napisał(a):
    > Czy istnieje mozliwosc dostania pozyczki hipotecznej w takiej sytuacji:
    > - mieszkanie wlasnosciowe - wartosc ok. 200tys.
    > - wysokosc pozyczki min. 50tys. na dowolny cel
    mozesz dostac pozyczke do wysokosci 60% wartosci nieruchomosci

    > - rozpoczeta dzialalnosc gospodarcza, wiec przyjmijmy, ze dochody na
    > razie
    > na poziomie 0
    brak dochodow = brak zdolnosci kredytowej

    > - odroczenie splat rat na 2 miesiace (fajnie by było)
    >
    > jesli tak to, gdzie? co polecacie i dlaczego :)
    jezeli nie masz zdolnosci kredytowej to nie masz szansy na
    kredyt/pozyczke...

    bank musi miec pewnosc, ze bedziesz mial z czego splacac zadluzenie, a
    aktualnie nie masz dochodow...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-07-31 19:51:25
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > mozesz dostac pozyczke do wysokosci 60% wartosci
    > nieruchomosci

    Nieprawda. Są banki, które dają pożyczkę na dowolny do 70/80% wartości
    nieruchomości.

  • 4. Data: 2007-07-31 21:18:45
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nieprawda. Są banki, które dają pożyczkę na dowolny do 70/80% wartości
    > nieruchomości.

    które?
    standardowo granica wynosi 60%, ale oczywiscie jak klient jest dobry to
    mozna sie z bankiem dogadac, ale jak nie masz dochodow to i tak nie ma to
    znaczenia

  • 5. Data: 2007-08-01 08:08:26
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > które?
    > standardowo granica wynosi 60%, ale oczywiscie jak klient jest dobry to
    > mozna sie z bankiem dogadac, ale jak nie masz dochodow to i tak nie ma to
    > znaczenia

    Co do wysokosci troche przesadzasz: mBank w standardzie 75%, nie mowiac juz o
    Dombanku: 100%. Z innej beczki takze Nykredit 80%.
    Ale co do dochodow, to oczywiscie racja, wiec i dyskusja jest bezcelowa.

  • 6. Data: 2007-08-01 12:22:02
    Od: "DW" <d...@g...com>

    "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > Dombanku: 100%. Z innej beczki takze Nykredit 80%.
    > Ale co do dochodow, to oczywiscie racja, wiec i dyskusja jest bezcelowa.

    Załóżmy że dochody są i wróćmy do pytania z pierwszego postu:

    "jesli tak to, gdzie? co polecacie i dlaczego " - dorzucę jeszcze kwestię
    PLN/CHF?

  • 7. Data: 2007-08-01 17:27:28
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > które?
    > standardowo granica wynosi 60%, ale oczywiscie jak klient jest dobry to
    > mozna sie z bankiem dogadac, ale jak nie masz dochodow to i tak nie ma to
    > znaczenia

    Kwestii dochodów nie kwestionowałem.
    A na pytanie "które" odpowiedział ci już Krzysztof. Zwyczajnie nie miałeś
    racji.