  • 1. Data: 2008-04-15 15:44:10
    Temat: czy istnieje konto oszczędnościowe lepsze niż w eMax Plus mBanku?
    Od: k...@o...pl

    kilkakrotnie dyskutowano na grupie o przelewach z karty kredytowej BZWBK i
    Polbanku, przelać limit na konto oszczędnościowe, niech leży sobie 52 czy 56
    dni (tyle co okres bezodsetkowy) potem spłacić zadłużenie i za kilka dni taki
    sam manewr.

    początkowo zasugerowany reklamą polbanku myślałem że ich 5,5% to szczyt
    możliwości, ale wygląda na to że mBank daje więcej, bo 6,0%

    czy jest inny bank, z jeszcze większym oprocentowaniem konta oszczędnościowego?

  • 2. Data: 2008-04-15 15:48:26
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    k...@o...pl wrote:
> [...]
    > możliwości, ale wygląda na to że mBank daje więcej, bo 6,0%
    >
    > czy jest inny bank, z jeszcze większym oprocentowaniem konta oszczędnościowego?

    oprocentowanie zależne od WIBOR 1M - gwarantowane w regulaminie,
    nominalne: 5,50%

    ja widze 5.5

    Wyzej ma eurobank - 5,55%

  • 3. Data: 2008-04-15 16:04:02
    Od: k...@o...pl

    > wygląda na to że mBank daje więcej, bo 6,0%
    > ja widze 5.5

    http://www.mbank.pl/przewodnik/oprocentowanie/

    faktycznie

    a parę dni temu widziałem (czyżby kłamliwy?) baner reklamowy mBanku
    gdzie pisało jak byk, że 6,0%

    > Wyzej ma eurobank - 5,55%

    dzięki za info

  • 4. Data: 2008-04-15 16:55:39
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > kilkakrotnie dyskutowano na grupie o przelewach z karty kredytowej BZWBK i
    > Polbanku, przelać limit na konto oszczędnościowe

    Od kiedy można robić przelewy z KK Polbanku?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 5. Data: 2008-04-15 16:56:52
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > a parę dni temu widziałem (czyżby kłamliwy?) baner reklamowy mBanku
    > gdzie pisało jak byk, że 6,0%

    W kwestii formalnej - "było napisane". W kwestii merytorycznej - mlokata
    na 12 miesięcy jest na 6%. Może to była reklama tej lokaty a nie eMaxa plus?

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 6. Data: 2008-04-15 19:53:00
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Maverick napisał(a) w wiadomości: ...

    >oprocentowanie zależne od WIBOR 1M - gwarantowane w regulaminie,
    >nominalne: 5,50%
    >
    >ja widze 5.5
    >
    >Wyzej ma eurobank - 5,55%

    Wyżej ma Noble Bank, 5,80% oparty na WIBID. Ale tam jest jakieś
    wysokie minimalne saldo.

    Arek

  • 7. Data: 2008-04-15 19:57:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wyżej ma Noble Bank, 5,80% oparty na WIBID. Ale tam jest jakieś
    > wysokie minimalne saldo.
    >
    > Arek

    Fakt, Noble ma 5,80% ale tam ZTCP to min. 20kzł.
    Poza tym nie ma dostępu przez net...no chyba, że się coś zmieniło...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2008-04-15 21:15:57
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >Fakt, Noble ma 5,80% ale tam ZTCP to min. 20kzł.
    >Poza tym nie ma dostępu przez net...no chyba, że się coś zmieniło...

    Plotka głosi, że 100k... W ogóle jakiś internet mają, ale czy akurat
    do obsługi tego konta nie wiadomo.

    Arek