  • 1. Data: 2003-08-27 19:38:48
    Temat: czy bankomaty PKOBP...
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    witam
    czy bankomaty PKOBP pokazują saldo i dostępne środki?

  • 2. Data: 2003-08-27 21:02:42
    Temat: Re: czy bankomaty PKOBP...
    Od: "Losiuu" <l...@p...fm>

    > witam
    > czy bankomaty PKOBP pokazują saldo i dostępne środki?

    Nie

    Pozdrawiam
    Losiuu

  • 3. Data: 2003-08-27 21:32:18
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Profil1 wrote:

    > czy bankomaty PKOBP pokazują saldo i dostępne środki?

    Jak chciałem wypłacić 100zł, a miałem na koncie 0.01zł to mi pokazał te
    0.01 :-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 4. Data: 2003-08-28 07:10:04
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > witam
    > czy bankomaty PKOBP pokazują saldo i dostępne środki?

    Tylko w szczególnych przypadkach. Jeśli chcesz wypłacić więcej, niż
    masz na koncie, to pokaże ci saldo i poprosi o podanie kwoty do
    wypłaty niższej od tego salda.

    Grzexs

  • 5. Data: 2003-08-28 08:05:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko w szczególnych przypadkach. Jeśli chcesz wypłacić więcej, niż
    > masz na koncie, to pokaże ci saldo i poprosi o podanie kwoty do
    > wypłaty niższej od tego salda.

    Bezsens totalny. To nie mogli zrobić osobnej opcji sprawdzenia tego stanu ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 6. Data: 2003-08-29 08:18:06
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Bezsens totalny. To nie mogli zrobić osobnej opcji sprawdzenia tego
    stanu ?

    Niby tak, ale tak do końca nie jestem pewien, czy kwota "środki
    dostępne dla wypłaty bankomatowej" jest tożsama z kwotą rzeczywiście
    dostępnych środków. Kiedyś np. bankomat dał mi więcej, niż miałem na
    koncie. Chcieli się zabezpieczyć może przed reklamacjami klientów w
    rodzaju "bankomat pokazał mi, że mam na koncie, to wypłaciłem".

    Grzexs