    From: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy WAP w mbanku działa?
    Date: Thu, 19 May 2005 11:43:58 +0200

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Na niektorych telefonach po prostu nie zadziala...

    Jest gdzieś jakiś opis ustawień dla wapu w mBanku?
    Na www mBanku piszą tylko żeby użyć ustawień domyślnych operatora, ale
    wiem że można też inaczej(czyt. bezpieczniej)

    BTW czy dostęp do części transakcyjnej dostępny jest dla każdego numeru
    telefonu czy też ja mogę wejść na swoje konto tylko ze swojego numeru
    telefonu?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica