  • 1. Data: 2005-10-05 23:14:39
    Temat: czek od g*ogle
    Od: "dziku.tm" <o...@n...posty.mailem.przychodzi.spam>

    witam
    mam czek od firmy go*gle opiewajacy na kwote 100 dolarów. Gdzie mozna go
    najtaniej i najszybciej zrealizowac?

  • 2. Data: 2005-10-06 02:19:39
    Temat: Re: czek od g*ogle
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dziku.tm wrote:
    > witam
    > mam czek od firmy go*gle opiewajacy na kwote 100 dolarów. Gdzie mozna go
    > najtaniej i najszybciej zrealizowac?

    najszybciej to w archiwum grupy, a potem w banku. Powtarza się temat w
    kółko.
    W swoim banku najlepiej.

  • 3. Data: 2005-10-06 07:06:33
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    dziku.tm zapodał(a):

    > witam
    > mam czek od firmy go*gle opiewajacy na kwote 100 dolarów. Gdzie mozna go najtaniej
    i najszybciej zrealizowac?

    Z czego wynika gwiazdkowanie nazwy firmy Google? To brzydkie
    słowo, czy jak ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2005-10-06 18:39:35
    Od: "dziku.tm" <o...@n...posty.mailem.przychodzi.spam>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > dziku.tm zapodał(a):

    > Z czego wynika gwiazdkowanie nazwy firmy Google? To brzydkie
    > słowo, czy jak ?
    hmm.. nie chcialbym zeby g0ogle to indexowało jako odnośnik do swojego słowa
    :)

  • 5. Data: 2005-10-06 18:51:36
    Od: "dziku.tm" <o...@n...posty.mailem.przychodzi.spam>

    > najszybciej to w archiwum grupy, a potem w banku. Powtarza się temat w
    > kółko.
    > W swoim banku najlepiej.

    thx. znalazlem odpowiedz w archiwum.

  • 6. Data: 2005-10-09 14:30:43
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Użyszkodniku grupy pl.business.banki: chciałeś może napisać g**gle lub go*gle lub
    g00gle ???
    ;-))
    JaC