  • 1. Data: 2009-06-14 14:50:41
    Temat: cząstkowe kryterium do porównywania ofert
    Od: zgred <z...@n...com>

    internetowej bankowości detalicznej.
    Taki drobiazg: blokada środków na realizację zlecenia.
    Fajnie, jeśli funkcjonuje na rachunku bieżącym. Jeszcze fajniej, jeśli
    działa również na r. oszczędnościowym (wyżej oprocentowanym). A to już
    rzadkość. O wygodzie tego ficzera chyba przekonywać nie muszę.
    Które to mają?
    Lukas ma na bieżącym.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2009-06-14 15:39:13
    Temat: Re: cząstkowe kryterium do porównywania ofert
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "zgred" <z...@n...com> napisał w wiadomości

    > Lukas ma na bieżącym.

    Inteligo ma na biezacym, oszczednosciowego nie mam.
    Multi i mB - nie maja

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-06-14 17:02:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zgred pisze:
> [...]
    > działa również na r. oszczędnościowym (wyżej oprocentowanym). A to już
    > rzadkość. O wygodzie tego ficzera chyba przekonywać nie muszę.

    BPH chyba ma - nie jestem pewnien na 100%, juz od ponad roku nie mam tam
    konta.

  • 4. Data: 2009-06-14 17:26:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zgred <z...@n...com> writes:

    > internetowej bankowości detalicznej.
    > Taki drobiazg: blokada środków na realizację zlecenia.

    > Które to mają?
    > Lukas ma na bieżącym.

    Inteligo.
    KJ

    --
    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 5. Data: 2009-06-15 19:48:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 16:50:41 +0200, zgred <z...@n...com> wklepał(-a):

> [...]
    >działa również na r. oszczędnościowym (wyżej oprocentowanym). A to już
    >rzadkość. O wygodzie tego ficzera chyba przekonywać nie muszę.

    W Millenium jest przy przelewach zwykłych, podatkowych i do ZUS.

    --
    Sławomir Szyszło