  • 1. Data: 2009-06-14 07:59:50
    Temat: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    przebudowie.
    Jak Wasze odczucia?

    Małgorzata Kowalska

  • 2. Data: 2009-06-14 08:00:47
    Temat: Re: Nowy system transakcyjny mBanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 00:59:50 -0700, MałgosiaK napisał(a):

    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie. Jak Wasze odczucia?

    Dziwnie :-)
    Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleźć jakiegoś buga? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 3. Data: 2009-06-14 08:06:15
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 14, 10:00 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Dziwnie :-)
    > Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleźć jakiegoś buga? ;-)

    Ja już znalazłem 2 a dopiero co się zalogowałem :)

  • 4. Data: 2009-06-14 08:10:34
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 14, 9:59 am, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Wydaje mi się, że wcześniej wszystkie moje rachunki były widoczne na 1
    ekranie i na dole było jeszcze sporo miejsca (mam ekran 1400x1050).
    Teraz podsumowanie rachunków jest na kolejnym ekranie, więc muszę
    przewijać...Chyba będę musiał w końcu zlikwidować ze 2 rachunki, wtedy
    będzie OK :)

    I czy mi sie wydaje, czy też zniknął focus w polu login? Głowy nie
    dam, ale chyba wcześniej był. Dosyć upierdliwe.

  • 5. Data: 2009-06-14 08:14:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bungiel <d...@g...com> writes:

> [...]
    [...]
    > I czy mi sie wydaje, czy też zniknął focus w polu login? Głowy nie
    > dam, ale chyba wcześniej był. Dosyć upierdliwe.

    3 razy zgoda (że był focus, że teraz nie ma i że to upierdliwe jest)

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 6. Data: 2009-06-14 08:19:33
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 14 Cze, 10:06, Bungiel <d...@g...com> wrote:

    > Ja już znalazłem 2 a dopiero co się zalogowałem :)

    co tam znalazłeś?

  • 7. Data: 2009-06-14 08:20:31
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Dziwnie :-)
    > Trzeba się przyzwyczaić. A może nawet znaleźć jakiegoś buga? ;-)

    ja znalazlem, kliknij na wykonaj przelew do organu podatkowego (klikalem z
    poziomu biznes konto) i spojrz gdzie jest pole
    strona 1 z 0, chyba nie tam gdzie powinno

    --
    >>> http://sklep.wielobranzowy.eu <<<
    Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!

  • 8. Data: 2009-06-14 08:25:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MałgosiaK pisze:
    > Kilka minut temu udostępniliśmy serwis transakcyjny po dużej
    > przebudowie.
    > Jak Wasze odczucia?

    Jak dla mnie jest znacznie lepiej niż było. Wszystko w sensownej
    kolejności i bardziej klarownie.

    Miłe jest też podsumowanie wszystkich rachunków oraz zgrupowanie np.
    wszystkich kart w jednym miejscu.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-06-14 08:25:50
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    wiadomościnews:pan.2009.06.14.08.00.47@rudak.org...

> [...]
    > strona 1 z 0, chyba nie tam gdzie powinno
    >
    > -->>>http://sklep.wielobranzowy.eu<<<
    >
    > Nie bądź frajerem, kupuj w detalu po cenach hurtowych!
    Zgłoszone - dzięki

  • 10. Data: 2009-06-14 08:30:39
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 14, 10:19 am, MałgosiaK <m...@g...com> wrote:

    > co tam znalazłeś?

    karty -> zloz wniosek -> dalej
    emerytury -> zloz wniosek -> dalej

    ktos to w ogole testowal?

    no i to co wspolna flaszka pisze - aczkolwiek ten blad pojawia sie w
    dosyc losowych przypadkach
    np. ja wygenerowalem go probujac definiowac nowe zlecenie stale w
    mbiznes
    wyglada, jak by czasem nie ladowala sie czesc danych, ale nie chcialo
    mi sie analizowac tego problemu - w koncu to Wam za to placa