  • 1. Data: 2008-04-10 20:17:28
    Temat: Citi cofniecie przelewu z KK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Czy komus zdazyla sie sytuacja, ze nie mogl wykonac przelewu z KK na
    kwote ponizej limitu przelewowego 1500 ?

    Drugi dzien z kolei robilem comiesieczna platnosc wykonywana od ponad
    pol roku. Kontrahent oznaczony gwiazdka, wprowadzilem kwote i tytul
    przelewu, zatwierdzenie, nastepny ekran (ten z mozliwoscia zaznaczenia
    czy chce sie potwierdzenie papierowe), dalej .....i "przelew nie mogl
    byc wykonany, sprobuj pozniej".

    Wczoraj sadzilem, ze moze za pozno wykonywalem i zatwierdzenie wypadlo
    w chwili rozpoczecia nocnego przetwarzania danych. Dzis, gdy to samo
    powtorzylo sie, zadzwonilem na Citiphone.
    Operatorka stwierdzila, ze widzi w systemie iz "przelew wykonal sie i
    cofnal". Wykonala go sama (bezplatnnie jako reklamacje) - u niej sie
    udal.
    Czy komus z was tez sie zdazaly takie sytuacje? Czy mam oczekiwac, ze
    z tym odbiorca bede mial juz dalej podobne klopoty (poprzednio ich nie
    bylo), czy raczej sa to jakies przypadki sporadyczne i mialem po
    prostu dwa razy pod rzad pecha?

  • 2. Data: 2008-04-10 20:27:24
    Temat: Re: Citi cofniecie przelewu z KK
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

> [...]
    > z tym odbiorca bede mial juz dalej podobne klopoty (poprzednio ich nie
    > bylo), czy raczej sa to jakies przypadki sporadyczne i mialem po

    wykonuje wiele przelewów z kk Citi, ale nie miałem jeszcze takiego
    przypadku...
    może to tylko "błąd systemu"?

  • 3. Data: 2008-04-10 20:29:46
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czy komus zdazyla sie sytuacja, ze nie mogl wykonac przelewu z KK na
    > kwote ponizej limitu przelewowego 1500 ?

    I owszem, bo ten limit chyba jest obecnie ustawiony na 1000 zł. Ja musiałem
    dzielić przelew 3k na 3 czesci po 1k aby się wykonał.

    marekz

  • 4. Data: 2008-04-10 20:38:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Kwi, 20:29, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    >
    > I owszem, bo ten limit chyba jest obecnie ustawiony na 1000 zł. Ja musiałem
    > dzielić przelew 3k na 3 czesci po 1k aby się wykonał.

    Kwota ponizej 300 zl.
    Operatorka wyjasnianie problemu zaczela od pytania, czy przelew nie
    przekraczal 1500 zl.

  • 5. Data: 2008-04-10 20:48:08
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Kwota ponizej 300 zl.
    > Operatorka wyjasnianie problemu zaczela od pytania, czy przelew nie
    > przekraczal 1500 zl.

    To nie wiem co to za rodzaj citi-burdelu, wczoraj wykonywałem przelew na
    21,10 zł i wyszedł bezbłędnie.

    Faktem jednak jest, że pojedynczy przelew w dniu 31 marca na 3k się nie
    wykonał, na 2k się nie wykonał, na 1,5k się nie wykonał, na 1,2k sie nie
    wykonał, zaś na 1k się wykonał (podobnie jak 2 następne). Stąd niezbicie
    wynika, że przynajmniej w tamtej chwili limit pojedynczego przelewu był
    ustawiony na 1k a nie na 1,5k.

    marekz

  • 6. Data: 2008-04-10 20:55:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:7607c50b-af4f-4b96-b7c0-3c381822f9f3@
> [...]
    > wykonał, zaś na 1k się wykonał (podobnie jak 2 następne). Stąd niezbicie
    > wynika, że przynajmniej w tamtej chwili limit pojedynczego przelewu był

    No coz, to w nastepnym sezonie grzewczym bedzie trudno placic rachunki
    za gaz...

  • 7. Data: 2008-04-10 21:13:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > I owszem, bo ten limit chyba jest obecnie ustawiony na 1000 zł. Ja
    > musiałem dzielić przelew 3k na 3 czesci po 1k aby się wykonał.

    Ja robilem ostatnio przelew na jakas mala kwote ok. 70 zl i tez sie nie
    dalo wyslac. Odczekalem chwile i poszlo. Cos ich online nie dziala tak
    jak powinien.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-04-10 21:21:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@w...goog
    legroups.com

    : No coz, to w nastepnym sezonie grzewczym bedzie trudno placic rachunki za gaz...

    A ile płacisz miesięcznie? Nie musisz chyba płacić raz do roku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-04-10 21:35:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Kwi, 21:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja robilem ostatnio przelew na jakas mala kwote ok. 70 zl i tez sie nie
    > dalo wyslac. Odczekalem chwile i poszlo. Cos ich online nie dziala tak
    > jak powinien.

    Pocieszyles mnie (swoja droga, w tak malej statystycznie probie
    znalezc podobny problem.....czyli chyba czeste zjawisko) bo juz sie
    zaczalem zastanawiac, czy (dwa drni z rzedu???!!!) nie pomylilem sie o
    przecinek w kwocie i dlatego wywolalem zablokowanie (watpliwe, ale juz
    zaczalem sie doszukiwac wszelkich przyczyn).
    Z powtorka po kilku minutach wstrzymalem sie rowniez dlatego, zeby nie
    okazalo sie, ze komunikat komunikatem, a przelew jednak poszedl..

  • 10. Data: 2008-04-10 22:37:51
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Z powtorka po kilku minutach wstrzymalem sie rowniez dlatego, zeby nie
    > okazalo sie, ze komunikat komunikatem, a przelew jednak poszedl..

    Przed południem mam do wykonania kilka przelewów, ciekawe czy mnie się uda
    bez większych problemów?