  • 1. Data: 2007-08-31 16:09:23
    Temat: kartami na rhodos?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    pytanie znajomej:

    jadąc na wyspę rhodos osoba bierze gotówkę (euro).

    z kart ma w portfelu: kk citi silver mastercard + ve mbank + ve inteligo.

    kk citi - już wiem, że za granicą ma niekorzystne przeliczniki, i jest
    jedynie rezerwą na wszelki wypadek.

    natomiast czy karty płaskie się do czegoś przydadzą, można nimi
    (inteligo/mbank) wydobyć gotówkę z bankomatu za granicą? albo płacić na
    lepszych warunkach niż kk citi?

  • 2. Data: 2007-08-31 23:20:19
    Temat: Re: kartami na rhodos?
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Konrad N.S. pisze:
    > natomiast czy karty płaskie się do czegoś przydadzą, można nimi
    > (inteligo/mbank) wydobyć gotówkę z bankomatu za granicą? albo płacić na
    > lepszych warunkach niż kk citi?

    ve mbanku placilem w chorwacji: bankomat, stacje benzynowe, sklepy,
    autostrady ... przelicznik (kuny-euro-zlotowki) taki sam jakbym kupil w
    polsce euro i wymienil na kuny w chorwacji (kun w polsce nie oplaca sie
    kupowac), zatem przypuszczam ze i na rodos przelicznik bedzie dobry

  • 3. Data: 2007-09-01 15:05:23
    Od: "emes" <e...@a...pl>

    konto walutowe w citi i wyplacac z bankomatow gotowke w miescie rhodos sa
    dwa citkowe (citishare) w samym centrum

    Michal

  • 4. Data: 2007-09-02 15:37:46
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "Konrad N.S." news:fb9efj$n04$1@news.onet.pl

    > natomiast czy karty płaskie się do czegoś przydadzą, można nimi
    > (inteligo/mbank) wydobyć gotówkę z bankomatu za granicą? albo płacić na
    > lepszych warunkach niż kk citi?

    Jak najbardziej, że się przydadzą :) Z własnego doświadczenia wiem, że VE
    mBanku ma bardzo korzystne kursy :) Niekiedy bardziej opłaca się płacić
    plastikiem niż kupować walutę w kantorze.

  • 5. Data: 2007-09-04 10:48:45
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    Konrad N.S. pisze:
> [...]
    >
    > natomiast czy karty płaskie się do czegoś przydadzą, można nimi
    > (inteligo/mbank) wydobyć gotówkę z bankomatu za granicą? albo płacić na

    Przydadzą się. Pobierasz gotówkę z bankomatu w większej ilości - wyjdzie
    taniej.
    Pierwszy bankomat jest już na lotnisku, można skorzystać czekając na
    bagaże po przylocie :)
    Ćwiczone w zeszłym roku.

    ~|_.