  • 1. Data: 2007-08-31 16:56:18
    Temat: uwaga na spread w DB
    Od: plusz <g...@p...com>

    o fatalnym poziomie organizacji DB już kiedyś pisałem
    nie wiem jakim cudem ten bank osiąga dobre wyniki, bo działa jak dawne
    PKOBP

    dotychczas mieli całkiem fajne warunki kredytów w CHF, ale chęć zysku
    spowodowała, że chyba zaczynają przesadzać

    dzisiejsze kursy CHF dla kredytów:

    2.2541
    2.3944

    co ciekawe, "regularny kurs", taki nie do kredytów:

    2.2819
    2.3514

    no i oczywiście spłata w walucie możliwa tylko przy użyciu przelewu
    walutowego - co raczej nie wychodzi korzystnie

    tak więc radzę wziąć to pod uwagę przyszłym klientom

    --
    plusz

  • 2. Data: 2007-08-31 17:36:50
    Temat: Re: uwaga na spread w DB
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    plusz <g...@p...com> writes:

    > no i oczywiście spłata w walucie możliwa tylko przy użyciu przelewu
    > walutowego - co raczej nie wychodzi korzystnie

    A nie prowadza rachunkow walutowych z mozliwoscia wplaty?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2007-08-31 19:57:25
    Od: plusz <g...@p...com>

    On 31 Sie, 19:36, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > A nie prowadza rachunkow walutowych z mozliwoscia wplaty?

    nie w CHF

    --
    plusz