  • 11. Data: 2019-11-24 13:00:18
    Temat: Re: co tam ze zmian na gorsze eurobank > millenium
    Od: z <...@...pl>

    Ja tylko nieśmiało wykazuję niekonsekwencję w stosowaniu zabezpieczeń
    banku millenium.

    Na www wymagają loginu, hasła, 2 losowych cyfr z dokumentu tożsamości

    Na androidzie (fuuujjj) wymagają tylko 4 cyfr.

    Oczywiście w obu przypadkach UE odrzuciła dodatkowe zabezpieczenie sms
    co jakiś czas.

    Bank DEBILI :-)

  • 12. Data: 2019-11-24 14:04:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2019 07:46:51 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > W aplikacji mobilnej nie potwierdzasz SMS, tylko 8-cyfrowym hasłem.
    > Debilizm to używanie na androidzie ST w przeglądarce.

    Dlaczego ?

    a) nie bardzo mam ochote na instalowanie apki z kazdego banku ... choc
    maja zalety. telefon nie jest z gumy.

    b) nie wszystko mozna w apce zrobic, a przeciez obiecali bankowosc
    mobilna, to czemu ST na smartfonie nie dziala ? :-)

    J.