    From: "AgnesM" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co się dzieje z Inteligo
    Date: Wed, 13 Mar 2002 08:44:54 +0100

    Ja ci powiem co sie wczoraj dzialo. Bank dal dupy na maxa. Mieli awarie,
    ktorej nie potrafili opanowac przez kilka godzin, a mi panienka na infolinii
    wciskala, ze system w ciagu dnia modernizuja. Dopiero drugi konsultant sie
    wyklepal. Oczywiscie jak zwykle wszystkim tam jest bardzo przykro, ze nie
    moge skorzystac ze swoich pieniedzy. Do tego stalo sie to podczas zakupow i
    w sklepie cofnelo mi karte, komunikat byl transakcja niezdozwolona.
    Cisnienie mi sie podnioslo. I podjelam decyzje. Nalezy zamknac to konto. Juz
    drugi raz mam z nimi powazna przewalke jak akurat mam wazne potrzeby
    finansowe. Przeciez nie ma sensu rozdzielac pieniedzy na rozne konta, bo nie
    na tym to polega.
    Pozdro,
    AgnesM