  • 1. Data: 2002-07-22 07:59:31
    Temat: Idealny wyciąg z rachunku karty
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    Dzięki za pomoc,
    Bart

  • 2. Data: 2002-07-22 08:07:18
    Temat: Re: Idealny wyciąg z rachunku karty
    Od: "Michal Adamczewski" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    > Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    Wasz jest calkiem przyzwoity.

    Michal

  • 3. Data: 2002-07-22 08:11:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    > Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    hi hi - cieakwe jaki bank ;) Znowu duzo do wyboru ich nie ma...
    A nie lepiej bylo z innej strony zajsc - powiedziec, ze najbardziej podoba
    ci sie wycag X ;) Wtedy mialbys odpowiedzi :)))

    Ostatnio zauwazylem, ze duzo bankowcow zadaje tutaj pytania, ale z
    odpowiedziami to chyba jednak kiepsko... :(

  • 4. Data: 2002-07-22 08:31:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 22 Jul 2002 09:59:31 +0200, <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    >Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    Wasz wyciag jest calkiem ok. Najpierw proponowalbym pomyslec nad nowym
    wzorem karty i podgladzie przez internet :-)))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-07-22 09:13:24
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Wasz wyciag jest calkiem ok. Najpierw proponowalbym pomyslec nad nowym
    > wzorem karty i podgladzie przez internet :-)))

    Co Ty chcesz od wzoru karty? Mi się bardzo podoba:-)
    Obecnie testuję procedurę reklamacyjną. Ciekaw jestem bardzo wyników.
    Jak się coś wyklaruje to będę raportował.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-07-22 10:59:03
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wasz wyciag jest calkiem ok. Najpierw proponowalbym pomyslec nad nowym
    > wzorem karty i podgladzie przez internet :-)))

    Skad "oni sa"? (192.168.240.245)

    pjo tez stamtad nadaje ;-)

    --
    Pete

  • 7. Data: 2002-07-22 11:35:41
    Od: "Gello" <g...@p...gazeta.pl>

    Skad "oni sa"? (192.168.240.245)

    pjo tez stamtad nadaje ;-)
    przecież to jest adres wewnętrzny...

  • 8. Data: 2002-07-22 13:44:13
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) <b...@p...onet.pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:5db6.00001319.3d3bbb62@newsgate.onet.pl...

    > Szukam idealnego wyciągu aby go ulepszyć i zastosować w jednym z banków.
    > Jaki wyciąg dla karty kredytowej uważacie za najlepszy i dlaczego?

    Najlepszy jest darmowy, a dlaczego? za te oszczedzone pare groszy moge
    sobie kupic paczke gum, i poczestowac pracownika banku bo strasznie z pyska
    jedzie a fu

  • 9. Data: 2002-07-22 20:01:06
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Pete wrote:
    > Skad "oni sa"? (192.168.240.245)
    > pjo tez stamtad nadaje ;-)

    Sie müssen Ihre Brillen putzen.
    pjo nadaje skądś-inąd. Wszystko jest w nagłowkach.
    A 192.168/16 to klasa dla intranetów. Polecam lekturę RFC 1918
    http://www.isi.edu/in-notes/rfc1918.txt
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-22 21:27:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Pete" <m...@N...bigfoot.com> writes:

    > Skad "oni sa"? (192.168.240.245)

    Najn, najn, sorry, wrong number.

    Sprawdzamy... A, wyslane przez newsgate.onet.pl, no to patrzymy
    dalej...

    No to:

    http://www.ripe.net/perl/whois?searchtext=62.29.137.
    5

    Odczytanie wynikow pozostawiamy jako cwiczenie dla czytelnika. 8-)

    MJ