  • 1. Data: 2013-02-14 08:27:24
    Temat: co do Turcji?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    co zabrać do Turcji? kartę i wypłacać z bankomatów czy może EUR/USD i
    wymienić na miejscu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-02-14 09:14:31
    Temat: Re: co do Turcji?
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    RobertS pisze:
    > witam
    >
    > co zabrać do Turcji? kartę i wypłacać z bankomatów czy może EUR/USD i
    > wymienić na miejscu?

    EUR i na miejscu poszukać kantoru z korzystnym kursem (w hotelu zwykle
    się nie opłaca), za zakupy płacić w lirach.

  • 3. Data: 2013-02-14 16:33:21
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2013-02-14 09:14, ketiv wrote:

    > EUR i na miejscu poszukać kantoru z korzystnym kursem (w hotelu zwykle
    > się nie opłaca), za zakupy płacić w lirach.

    Dane z lipca zeszłego roku...

    Porównanie wymiany około 200 lir z euro i wypłaty takiej kwoty w
    bankomacie...w zasadzie bez różnicy...a nawet chyba lepiej wyszło z
    bankomatem - wypłacane delfinem mBanku.

    Jak ktoś ma konto w pekało to teoretycznie bankomaty Yapikredi powinny
    być bezprowizyjne...(ja z tym bankiem to od dawna nie chcę miec nic
    wspólnego)

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2013-02-14 16:33:46
    Od: koala <k...@p...fm>

  • 5. Data: 2013-02-14 21:14:48
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-02-14 08:27, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > co zabrać do Turcji? kartę i wypłacać z bankomatów czy może EUR/USD i
    > wymienić na miejscu?

    Kartę kredytową do bezgotówkowych
    MC Debit mBanku i wypłacać EUR jeśli trafisz na ceny zdefiniowane w EUR
    Tak miałem w jakimś hotelu - powiedzmy hoteliku - gdzie kart nie
    przyjmowali, ale ceny były w EUR, niedaleko był bankomat z TRY/USD/EUR.
    A i liry miały kurs w mBanku znośny.

    Sławek

  • 6. Data: 2013-02-15 12:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > witam
    >
    > co zabrać do Turcji? kartę i wypłacać z bankomatów czy może EUR/USD i
    > wymienić na miejscu?

    ja wziąłem troche euro i dolarów oraz wypłacałem z bankomatów (ale to było
    1,5 roku temu)
    Wypłata z bankomatu wyszła zaskakująco korzystnie (karta mbank)

    Na pewno na miejscu opłaca sie płacic lirami ale nie łudż się - i tak cie
    "przetargują" :)