  • 1. Data: 2013-02-13 21:22:45
    Temat: Proszę o wytłumaczenie trudnych słów :-)`
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Czym różni się przelew ze zwrotu
    "Transakcja gotówkowa przy użyciu Karty oraz przelew z Rachunku Karty"

    od tego tu:
    "Wykonanie przelewu bezgotówkowego poprzez Internet"

    Chyba przelewy z rachunku (karty kredytowej) są bezgotówkowe,
    prawda? W pierwszym przypadku nie ma informacji, że chodzi o oddział
    banku czy bankomat.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2013-02-14 01:06:06
    Temat: Re: Proszę o wytłumaczenie trudnych słów :-)`
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kfgsmq$cip$...@n...news.atman.pl

    > Chyba przelewy z rachunku (karty kredytowej) są bezgotówkowe,

    Jestem dogłębnie przekonany o tym, że wielu wie
    na pewno to, iż chyba nie zawsze tak jest na
    pewno zawsze i wszędzie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-02-14 08:24:22
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-13 21:22, Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    > W pierwszym przypadku nie ma informacji, że chodzi o oddział banku czy bankomat.

    Ja myślę, że różni się tym, że przelew z karty jest właśnie z rachunku
    karty, co umożliwia bankowi traktowanie go właśnie inaczej, czyli może
    za niego kroić jak za operację rzekomo gotówkową.

    No chyba, że taki przelew jakoś przechodzi przez organizację kartową?

    --
    TrzyLinie

  • 4. Data: 2013-02-14 09:36:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    TrzyLinie napisał(a) :

    > Ja myślę, że różni się tym, że przelew z karty jest właśnie z rachunku
    > karty, co umożliwia bankowi traktowanie go właśnie inaczej, czyli może
    > za niego kroić jak za operację rzekomo gotówkową.

    W cenniku gwiazdki i gwiazdki do gwiazdek :-)

    Próbowałem wykonać przelew i mam komunikat, że będzie on z dodatkową
    atrakcją w postaci pobrania opłaty, chyba że jest to przelew za
    płacenie rachunków. W celu zdefiniowania odbiorcy rachunków
    skontaktuj się z numerem telefonu...
    Chociaż dobrze, że dają taki komunikat.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2013-02-14 14:08:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kfha8p$2d1$...@n...news.atman.pl

    > Jestem dogłębnie przekonany o tym, że wielu wie
    + na pewno to, iż chyba nie zawsze tak jest prawie
    + na pewno niemal zawsze i zapewne wszędzie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-02-14 18:39:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kfi7mo$m2q$...@n...news.atman.pl

    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie
    możliwości.]

    A że one nigdy nie kończą się...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'