  • 1. Data: 2006-05-30 13:40:42
    Temat: citibank czy inny?
    Od: "szakaL" <r...@t...pl>

    Witam sedecznie!

    Mam kilka pytań:
    chcę otworzyc konto osobiste , zalezy mi na jak najszybszym otrzymaniu karty
    visa elektron ( slyszalem ze citi wydaje od reki ) , ale w citi banku z tego
    co doczytalem w tabelach dzienny limit przelewów online to 5 tys:-( .
    Tak wiec: Poszukuje banku który wydaje karty od reki i nie ma jakichs
    idiotycznych limitów przelewów typu 5 czy dziesiec tysiecy. Wprawdze moje
    dochody nie są regularne ale zdarza mi sie wykonywac przelewy po 50 , 80
    tys.
    Poleccie jakis bank najlepiej z oddzialami ( nie PKO)
    Pozdrawiam

    szakal

  • 2. Data: 2006-05-30 14:00:29
    Temat: Re: citibank czy inny?
    Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>

    Użytkownik szakaL napisał:

> [...]
    > tys.
    > Poleccie jakis bank najlepiej z oddzialami ( nie PKO)

    w citi chyba maestro dostajesz (przynajmniej ja dostaje) i faktycznie,
    drukuja na miejscu, miedzy jednym formularzem a drugim (to debetowa
    karta, bez limitu ponizej 0)
    kiedys chcialem kredytowa to musialem byc ozlocona osoba
    a debetowa z debetem (tzn nie do 0 , tylko na - ) to musialem sie
    wykazac dochodami min. 5k miesiecznie (i to bylo 2 lata temu)
    wiec dalem sobie spokoj

    a..jak chcesz kozystac z przelewow online to odradzam...:)
    teraz szukam innego banku niz citi po 4 latach wpolpracy (moze do pko
    zubra zwanego byczkiem wroce? tylko chyba tam zabijaja kosztami)

    pozdr
    doslaw

  • 3. Data: 2006-05-30 14:47:00
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 30 May 2006 15:40:42 +0200, szakaL napisał(a):

> [...]
    > tys.
    > Poleccie jakis bank najlepiej z oddzialami ( nie PKO)

    Polbank wydaje karty od ręki, ale jeszcze nie ma bankowości on-line i nie
    wiadomo kiedy będzie mieć (przynajmniej ja nie wiem :-)

  • 4. Data: 2006-05-30 17:20:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szakaL" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tys.
    > Poleccie jakis bank najlepiej z oddzialami ( nie PKO)
    Lukas dobry dla przelewow (token), sam ustalisz limit operacji przez siec.
    Karty jednak nie wydaja od reki, nawet w trybie przyspieszonym chyba ok. 1
    tydzien.