eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę. › citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
  • Data: 2021-09-29 16:34:30
    Temat: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I to 49zł - za "nieużywane aktywnie" citi priority - choć już kilka miesięcy temu
    zmieniłem typ rachunku na "nowe" citi konto.
    Ale "wystrój" ST zmienili - z granatowego citi priority na niebieski (wkurzający)
    citi konto.
    Ciekawe, czy dodatkowo jeszcze będą chcieli orżnąć na 15zł za express elixir - w citi
    konto są 4 bezpłatne miesięcznie, potem 5zł - a w priority po 15zł.
    Jak zmienialiście typ to sprawdźcie historię.