  • 1. Data: 2002-06-29 20:07:19
    Temat: citi-reakcja-smiechu warte:)))))))))))))))))))))))))))))
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    z tego co pamietam, to pierwszy raz zmniejszyli oprocentowanie limitu
    kredytowego na visie od co najmniej 4 lat. orpocentowanie spadalo juz
    wielokrotnie w innych bankach, za to w citi spadlo z 41,88% p.a.
    na....39,84 % p.a.

  • 2. Data: 2002-06-30 09:46:28
    Temat: Re: citi-reakcja-smiechu warte:)))))))))))))))))))))))))))))
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowego na visie od co najmniej 4 lat. orpocentowanie spadalo juz
    > wielokrotnie w innych bankach, za to w citi spadlo z 41,88% p.a.

    Całe 2%. Miller będzie zadowolony! :-))))

  • 3. Data: 2002-07-01 13:59:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredytowego na visie od co najmniej 4 lat. orpocentowanie spadalo juz
    > wielokrotnie w innych bankach, za to w citi spadlo z 41,88% p.a.

    A oficjalne odsetki od zaległości podatkowych /karno-skarbowe/ od 27.06.02
    ~~~~~~
    ************************* jedynie 23 % ************************************
    ~~~~~~

    ;))))))))))))))))))

  • 4. Data: 2002-07-01 14:07:22
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Co z tego nikt rozsadny chyba sie nie zadluza kk ? BTW sprawdz wyciag, bo po
    pewnym czasie citek 'mieknie' i obniza % kk na 24% p.a.

    > A oficjalne odsetki od zaległości podatkowych /karno-skarbowe/ od 27.06.02
    > ************************* jedynie 23 %
    ************************************

    A co maja do tego odsetki tzw. podatkowe do % kk ??? Ustawowe sa jeszcze
    nizsze 20% !!!

  • 5. Data: 2002-07-01 14:21:02
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ************************************
    >
    > A co maja do tego odsetki tzw. podatkowe do % kk ??? Ustawowe sa jeszcze

    Bo zawsze odsetki karno-skarbowe byly najwieksze /ze wszystkich naleznych
    odsetek/. Chociazby w 98 roku wynosily 54%. A kk CB miala napewno
    oprocentowanie < 54%

  • 6. Data: 2002-07-02 08:29:21
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > oprocentowanie < 54%
    >
    > Z tego co mi wiadomo to lichwa w Polsce jest zabroniona a odsetki na kk Citi
    jak by na to nie patrzec podpadaja pod lichwe.

    "fido dido"