  • 1. Data: 2014-07-22 05:33:04
    Temat: błąd techniczny w mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    otworzyłem mBiznesKonto standard i mBiznes max
    następnie zamknąłem mBiznesKonto standard (tylko
    ten jeden rachunek) - dyspozycją u konsultanta

    po miesiącu rachunek główny został zamknięty

    teraz próbuję wypełniać formularz otwarcia
    rachunku głównego - i niestety nie da się.

    zlecenie otwarcia mBiznes max lub mBiznes plus
    jest bezproblemowo realizowane ale niestety
    mBiznes Std nie chce otworzyć - zaznaczam
    opcję "radiową" (kułeczko) przy rachunku głównym
    a po chwili formularz drze mordę że nie zaznaczono
    rzekomo "żadnego" rachunku do otwarcia. Kompletnie
    ignorowane jest to, że zaznaczyłem przycisk radiowy

    czy ktoś z Was też tak miał czy tylko ja mam pecha?!