  • 1. Data: 2014-07-21 12:26:10
    Temat: Numer klienta meritum - jak wyciągnąć?
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    Przypadkowo usunąłem sobie z notatek swoj nr klienta meritum. Jestem jednak
    zalogowany do ich serwisu internetowego. Pytanie jak najszybciej wyciagnac nr klienta
    zakladając, że umowe mam kilkadziesiąt kilometrów dalej?

  • 2. Data: 2014-07-21 12:53:32
    Temat: Re: Numer klienta meritum - jak wyciągnąć?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mietek" c...@g...co

[...]

    Może napisz do nich z pozycji interfejsu WWW i poproś o te numer
    na m@ila lub SMS. Ja swego numeru nigdzie nie widzę -- na żadnej
    podstronie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-07-21 21:32:45
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jul 2014 03:26:10 -0700 (PDT), Mietek napisał(a):

    > Przypadkowo usunąłem sobie z notatek swoj nr klienta meritum. Jestem jednak
    zalogowany do ich serwisu internetowego. Pytanie jak najszybciej wyciagnac nr klienta
    zakladając, że umowe mam kilkadziesiąt kilometrów dalej?

    Pewnie już musztarda po obiedzie, ale:
    1. Wnioski i dyspozycje
    2. Złożone (poczekać).
    3. Kliknąć numer referencyjny wniosku o otwarcie konta.
    4. Umowa rachunkow bankowych.pdf - klinąć Zobacz załącznik do wniosku
    5. Na pierwszej stronie, pozycja Login

    --
    Imka