  • 1. Data: 2014-07-21 13:55:02
    Temat: Nowy typ "nakładek" na bankomaty
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3513285,wykrad
    al-dane-z-kart-uzywal-nietypowej-nakladki-na-bankoma
    ty-zdjecia,id,t.html

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 2. Data: 2014-07-21 20:47:14
    Temat: Re: Nowy typ "nakładek" na bankomaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 13:55:02 +0200, J_K_K
    <j...@i...poczta.fm> wrote:

    >http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/3513285,wykra
    dal-dane-z-kart-uzywal-nietypowej-nakladki-na-bankom
    aty-zdjecia,id,t.html

    "Podchodząc do urządzenia warto zacząć od sprawdzenia czy elementy
    bankomatu takie jak czytnik kart i klawiatura nie odbiegają wyglądem
    od całości oraz czy do bankomatu nie zostały przymocowane podejrzane
    urządzenia. W razie jakiejkolwiek wątpliwości można podejść do
    pracownika banku i poprosić o sprawdzenie lub poprosić o przyjazd
    patrolu."

    Jakiego patrolu? Policji? To teraz do każdej operacji wypłaty z
    bankomatu będzie przyjeżdzała policja?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 3. Data: 2014-07-21 20:56:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    WAM <n...@n...nopl.pl> writes:

    [...]
    > Jakiego patrolu? Policji? To teraz do każdej operacji wypłaty z
    > bankomatu będzie przyjeżdzała policja?

    Wygląda na to że do mniejszych wypłat trzeba się przeprosić z
    cashbackiem.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2014-07-21 21:51:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > patrolu."
    >
    > Jakiego patrolu? Policji? To teraz do każdej operacji wypłaty z

    Napisano,ze można poprosić, a nie że bedzie przyjeżdżać :-)

  • 5. Data: 2014-07-21 22:11:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 21 Jul 2014 21:51:11 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    radal-dane-z-kart-uzywal-nietypowej-nakladki-na-bank
    omaty-zdjecia,id,t.html

    >Napisano,ze można poprosić, a nie że bedzie przyjeżdżać :-)
    Czyli wystarczy że poproszę o przyjazd patrolu i już nakładki znikną i
    mogę bezpieczeni wypłacać? To ten patrol jest w zmowie z przestępcami?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl