  • 1. Data: 2014-07-22 03:22:20
    Temat: KraszTest ;) -- Android w lotnictwie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Po udanym locie Monstera odbyła się próba latania Overmxa -- gdy
    jego najniższy punkt znajdował się w odległości (mniej więcej,
    czyli około) 50 cm nad terakotą, tablet rozpoczął samodzielny
    lot (zwany opadaniem) w kierunku środka Ziemi...

    Na tablecie (niedaleko rogu) jest ślad lądowania, ale niemal
    niewidoczny. Na podłodze jest dziura, ale nie znalazłem wybitego
    fragmentu terakoty, więc być może dziura ta powstała już wcześniej
    choć moim zdaniem znam wszelkie (trzy) dziury wybite w podłodze...
    (tej dziury do tej pory nie znałem)

    Funkcjonalnie tablet nie ucierpiał (nie znalazłem uszkodzeń)
    w wyniku tego lotu. (leciał, gdyż prawa ręka niezupełnie ;)
    dobrze czuje -- z uwagi na problem z kręgosłupem; lewa
    ręka była zajęta)

    -=-

    Tablet jest ciemny -- w słoneczny dzień ZUPELNIE niewidoczne
    jest to, co wyświetla, ustawiony na maxa. :) W pochmurne dni
    jest nieco lepiej a w zupełnych ciemnościach można nawet nieco
    ściemnić ekran. Ustawienie automagii jasnościowej daje raczej
    zbyt duże przyciemnienie.

    Ponadto od czasu do czasu akumulator nie daje się naładować
    do pełna. Jak już zrozumiałem, problem leży w zbyt wysokim
    napięciu akumulatora w trakcie ładowania i jest to problem
    występujący powszechnie w urządzeniach tego rodzaju.

    Innym problemem jest podział nieulotnej pamięci (16 GB)
    na 1 GB + 12.6 GB.

    Dźwięk nie poraża ani jakością, ani nawet głośnością, ale
    nie jest makabrycznie źle -- można spokojnie słuchać muzyki
    i można oglądać filmy.

    Tablet pracuje jako telefon, ale nie ma przedniego głośnika.

    Z 2 SIMek tylko jedna (obojętne która) może służyć do łączności z netem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-07-22 03:24:27
    Temat: Re: KraszTest ;) -- Android w lotnictwie